2012. szeptember 19.

..





Néhány polyvore saját szett. Ezek tetszenek, és még viselném is őket, bár a mintás nadrágokat nem biztos..


Vasárnap Bőnyön voltunk, búcsún. Fél négy körül kimentem Noémivel, semmi nem volt igazából.. Találkoztunk Szandival, sétálgattunk. Vivít próbáltam felhívni, kevés sikerrel.. Volt néhány helyes srác, de hát Bőnytől mit vár az ember? :D Aki helyes volt, az tuti nem Bőnyi vagy nagyon elbújik a hétköznapokon.. xd Viví rávett, hogy szálljak fel vele az általa csak esernyősnek hívott, én általam meg libegőnek hívott 'hurrikán' fantázia névvel ellátott izére.. körhintára. Nos, ez minden volt csak nem hurrikán.. xd A tériszonyomnak köszönhetően az első két kört végig sikongattam amikor túl felmentünk. Amúgy túléltem, és jó volt ! De miért ilyen drága minden..? Viví vett kólás jégkását, meg vattacukrot azt ittuk-ettük.. :D
Jó nap volt, ettem jó sok sütit Noémiéknál, sokáig beszélgettünk kint, de aztán jöttünk haza, mert másnap suli volt már.. Ja, amúgy imádom a 9. A-t, és nincs bajom a buszozással sem. :3



xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése