2012. szeptember 9.

Szóval szombat.. Szép volt, jó volt, túl rövid volt ! Fél hárommal mentem, Lacika sehol.. mentem egy kört, vissza indultam a buszmegállóhoz, találkoztam Tepsivel, vele mentem be Kukoricára, aztán megérkezett végre Lacika. Bementünk Gazdanapokra, Tepsitől lenyúltam a bőrkarkötőjét, aztán találkoztunk Gáborral a quadoknál, fiúk szomjan akartak halni, mojitoztak, Gábor meghagyta a végét, azt én ittam meg. Felhívtuk Rékát, Tepsi eltűnt valamerre.. Vivít is hívtuk, de nem vette fel, aztán visszahívott. Megvártuk napison, közölte itt van Kiki is. Örültem nagyon, jó rég láttam sajnos.. :s Elvoltunk, Dominikkal felhívattam Tepsit, hogy jöjjön oda hozzánk akárhol van, gyűltünk rendesen. Megjelent Boci is, aztán Horváthék, meg Marcellék is oda találtak. Nem igazán sétálgattunk, csak akkor amikor Kikit már el kellett kísérni a parkolóba, meg mikor már untuk magunkat. Estére elfogytunk, csak páran maradtunk, de jó volt.. Mikor már mennem kellett, találkoztam Barnabással is, pár szót tudtam beszélni vele csak.. A nagy sátor mögül hallgattam a koncertet, napis mellől.. Hatezren voltak a 'fanok', a többieket akik velem voltak nem igazán érdekelte.. Nem volt nagy szám az igaz. Réka itt lett volna komolyabb lett volna, de így is komoly volt azért. Az estém végére sikeresen felhúztak..
De azért, lehetne még ilyen nap.. ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése