2012. szeptember 7.

1. Week-end

Na eltelt, eljutottam a first week-endig. Rá vagyok kattanva az angolra, mondjuk, nem mintha baj lenne. Igazából szeretem, nagyon is, de kezdjük inkább a hét elejéről ahogy terveztem..

Hétfő.
Már meséltem kicsit, ugye bár..Nem nagyon emlékszem, de próbálok vissza emlékezni.. sajnos napló nélkül nehéz, de próbálkozom erősen.  Meg van ! Ugye reggel késve ért be a busz, végül megtaláltak az aluljárónál a fiúk. Elkísértek végig a Hildig. Nagyon örültem. Első nap gyorsan eltelt, beszélgettünk az osztályfőnökkel, meg volt egy angolunk és egy matekunk..

Kedd.
keddkeddkedd.. öhm.. Első tesi óránk amin erősítettünk és a torna tanárom kísértetiesen hasonlít nagybátyámra.. Kapásból 7 óra, B.I.-s angol.. Semmi érdekes, cujOval mentem-jöttem, elkezdtem összeismerkedni pár emberrel.. Meglátogattam a 12.A-t az első emeleten, találkoztam Bálinttal. Ilyenek..

Szerda.
ez így nagyon nehéz..  Történelem óra Dömötör tanár úrral, kronológia.. O.A bejelenti a szintfelmérőt, Kapuvárival baromkodok Hétfő óta.. Iskolakör = Hild körül 4kör futás.. Reggel zombi voltam, alig tudtam ki kelni az ágyból. Izomláz forever..

Csütörtök.
Reggel cujOval odamentem Kevinékhez. Az aluljáró előtt találkoztam Balázzsal, Lacikával, Ötvös parkban meg Istivel. Informatikán farkasszemet néztük Danival, végig nevettünk. Dani a colos pajtim. ♥ ^^ 

Péntek.
Kibaszottul szép volt a napfelkelte, de nem tudtam lekapni.. :/ Alig tudtam mozogni reggel, még mindig izomláz. Nem volt jó idő, majd meg fagytam reggel. Ismét találkoztam a fiúkkal az aluljáróba. (B,L) Tökjó volt őket megölelni, addig sem fáztam. :D Eltudnám viselni.. hm.. na majd egyszer valaki úgy is ! :D Ötvösben ismét Istivel találkoztam, együtt mentünk suliba. Egyik szünetbe felmentem tesómékhoz, visszafelé Kapuvári meg beleugrott szinte a nyakamba.. Találkoztam Sütivel is, olyan jó volt őt is megölelgetni kicsit.. Tök rég láttam már.. hiányzott. :/ Kiderült, hogy csak négy óránk van péntekenként.. de csütörtökön meg van egy órám (7.) ami lyukas, meg 8.ba egy tesim.. Hurrá ! Már kétszer van 8órám egy héten.. -.-






Ilyen lett az első week-end poszt..
Majd kitalálok valamit, hogy ne felejtsem el a dolgokat amik történnek..
PusziPacsi, holnap nem biztos, hogy jelentkezem, de vasárnap este próbálok majd írni...:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése