2012. szeptember 14.

2. Week-end

Hétfő
Tamival mentem, fél nyolccal. Eléggé korán ért be a busz, szóval be mentünk sétálni egyet a városba. Utána hátulról megközelítettük a Hildet, már tudom hova kell mennem majd jövőhéten Szerdán fogászatra.. Köszi. Mikor beértem, a szokásos tömörülés fogadott a padomnál. Nem zavar, olyanok jönnek csak oda akikkel jóba vagyok. Első tan.mód.tan., azaz magyar óra. Történetet kellett szerkesztenünk úgy, hogy mindenki csak egy mondatot mondhatott.. Vicces lett. Matek óra, törtek. Köszi.. Angol óra, alapok alapja: ABC, számok, to be, stb.. Informatika, ECDL vizsga első moduljára készülünk rá. Tesin futás, iskola kör, aztán röplabdaszerűség imitálása. Zsani, Glóri, Én: trappoló pingvinek remény futama.. :D 8.órának köszönhetően lekéstem éppen a 15.05-t, legalább nem kellett hering járatoznom. Mekiben összefutottam Mátéval. Elkísértük Vivit a buszára aztán a vidékiben leültünk, és beszélgettünk..

Kedd
Megtudtam, hogy jövőhéten megyünk úszni.. Köszi. Közöltem tanár úrral, hogy hát.. öhm.. én nem tudok úszni!  Nem zavarja.. Kitartó típus, megtanít, izé.. meg akar tanítani.. Oké.. Ma megkérdezte végre a nevemet másodszorra, hogy memorizálja és kiderült, hogy cujOnak is ő a tesi tanárja. (Én már tudtam, tanár úrnak esett le, hogy a nővérem CujO..) Vicces, policenak hív, mivel első órákra rendőrséges pólóba mentem. :D:D   Már hangolódtam az angolra. Ki plakátolták a nyuszibulit, október 11. Történelmen filmet néztünk.

Szerda
Tesin ismét futás, ismét trappoló pingvineket játszottunk. Délelőtt semmi nem történt, délután a buszon lefárasztott Gábor. Unalom volt. Ennyi..

Csütörtök
A testnevelés tanáromtól több figyelmet kapok mióta tudja, hogy a tesóm is Hildes. Nem zavar, csak vicces. Hétfőtől úszás.. Angolból 'végre' van könyvünk, már 6ezer házi, de nem nehéz. Informatikán Danival baromkodtam, mint mindig. 8. órában tesi, erősítés.. Medicinlabdával dobálózás, fekvőtámasz, padra fel-le ugrálás, hasprés, ugrálókötelezés. Ebből 3-5 sorozat. Ismét lekéstem a hering járatot. Mekiztem egyet, 4kor irány vidéki, jól eláztam és összefagytam. Alig voltak a buszon. Kétszer bealudtam, elnyomott az idő.. A fülemben üvöltött Csongi, theGrenma. Este, 9körül elment az áram. KÖSZI! :| -.-  10ig nem is volt.. Mi végig szakadtunk. xd 

Péntek
Magassarkúba mentem ma. 'Összeöltöztem' Danival, és meg kellett neki mutatnom hol van Bana. Sokat vagyok vele, olyan jó fej. :D Történelmen folytattuk a filmet, angolon szódolgozatot írtunk. Két ötös közül az enyém volt az egyik. ;) Matek teljesítményem miatt egyre boldogabb vagyok, informatikán ismételten ECDL-re gyakoroltunk. Most nem akart összejönni a táblázatom.. ._. Rossz, hogy 2010-esen gyakorlunk, nekem meg 2007-esem van itthon, mivel tök más a két Word. Lacikával jöttem haza fél kettővel. Ma nem volt jó idő.. -.- Vidékibe találkoztunk az Ikrekkel, Marcellal, Olivérrel, Gáborral. Haza botorkáltam, szörnyű rossz az utcánk, főleg magassarkúba ! ><


xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése