2012. október 30.

Élvezd!

Őszi szünet van, végre! Eléggé élvezem, sőt nagyon. Jól telik az első két nap. :D
Tegnap felkeltem délelőtt 10-kor, lemásztam a jó meleg pizsamámban az emeletről. Tv bekapcsol, HBO, közben magamra vettem egy vastag takarót és még reklám volt (csoda folytán 1 percig, meg még vége volt az előzőfilmnek) becsoszogtam a konyhába reggelit csinálni. Pirítós, kakaó. Nyamii. Utána leültem a kanapéra körbe kerítettem magam takarókkal és Street Dance 3D-t néztem. Délben csináltam magamnak ebédet (vasárnapi..xd), aztán felmásztam az emeletre átöltözni. Miután lejöttem rávettem magam, hogy cipőt vegyek és kimenjek a hidegre az újságért. Ja igen, esett a hó este, hát nagyszerű.. Október végén?! Kérem, mi ez itt, ősz van úgy tudom.. Kávéztam, aztán gép on, internetre fel, YouTube-ra rá (reklám helye): Különleges Valentin-nap. Jó film, elforgattam a monitort elterpeszkedtem a kanapén és 'moziztam'.. Mi után vége lett  csak olvasgattam néhány blogot, meg beszélgettem. Este csináltam magamnak vacsorát (melegszendvics), aztán fél 11-ig fent voltam, NCIS LA-t néztünk anyuval.
Ma egészen délután 2-ig (!) aludtam, napsütésre keltem. Ennek kifejezetten örültem. Felöltöztem és lemásztam az emeletről ebédelni. Fura, hogy aludtam vagy 14 órát.. xd
Viszont annak, hogy nincs már annyira hideg annak nagyon tudok örülni, a 10° eléggé elviselhetőnek számít rendesen felöltözve, ŐSSZEL. Csak, mert nekem nincs szükségem még a télre, nagyon nincs. Nem nagyon favorizálom a havat és a jeget, a fagyokat meg főleg nem.. Jó a hó, de csak NÉZNI, és fényképezni.. Nem szeretem, ha az arcomban vagy a ruháim alatt landol.. -.-" Ráadásul nem is szeretek nagyon sok réteget felvenni, de megfagyni sem szeretek. Ezért nem szeretem annyira a telet.. Csak néhány jó dolog van benne, ezeket majd úgyis megmutatom valószínűleg decembertől kezdve, minden héten egy-egy alkalommal. De egyenlőre titok. ;) 
Amint elkezdődik az Adventi időszak igyekszem Péntekenként nem elfelejteni vinni a gépemet, és sétálgatni a belvárosban. Eszméletlen szép szokott lenni, imádom. :)


xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése