2012. október 28.

Délutáni szösszenet..

Hétvégente mostanában azon vagyok, hogy minél tovább aludhassak. Általában, ha egyéb tényezők (Kevin) nem zavar meg képes vagyok délután 1-ig- fél 2-ig aludni.. A mai napom is így kezdődött volna, ha nem kever be az óra átállítás. Mikor felébredtem ránéztem a karórámra és már du. 1 órát mutatott, mondom oké, megint aludtam egy fél napot (12 órát kb..) ideje felkelni, leérek az emeletről és tudva, hogy óra állítás volt, anyut megkérdeztem hány óra van: '12.17'.. Ó franc.. de majd nem 1.. Anyu már csinálta a kaját, nem álltam neki még reggelizgetni (mondjuk, nem is szoktam ilyenkor).. Lecsaptam a szabadon hagyott gépre, aztán anyu szólt, hogy kész a kaja. Most lesz 'szabad' 2 és fél órám amíg semmit  nem fogok csinálni, csak olvasgatom a blogokat, közben pedig kitalálom mit akarok fel venni a 'színházba'. Igen, színházba megyek, de ne gondoljatok itt valami nagy színházra. Csak ilyen 'falusi színház'.. Jönnek Tonciék a társulatukkal, már bejelentette nekem egy hónapja, tűzriadó közben. Akkor már kitaláltam, hogy ott akarok lenni, eddig 2x láttam már az előadásaikat, meg suliban minden héten (mármint Toncit). Szóval ki kell találnom mit vegyek fel, a kabát alá, mert mint általában biztosan hideg lesz a Művelődési Házban.. Ha meg nem, akkor meg letudjam venni a kabátot.. xd 

Hétfőtől őszi szünet, egészen -egy teljes héten át- November 4.-ig. Lassan Halloween, aztán Mindenszentek és Halottak napja. Megkezdődik a temető járás.. 
'Szeretem, olyan meghitt amikor az a sok mécses és gyertya ég. Szeretem, ahogy bevilágítják az arcokat. Mindenkinek meg változik valahogy az arca. Ilyenkor minden más. Mintha egy napra megszűnne valami... valami ami valakiket messzi tart.. Az idő langyos, már majdnem hideg. Olyan mintha világokon túli lelkek szárnyalnának minden felé az alkonyatban. Rémisztő és felkavaró, de számomra mégis szép.'  - idézve egy régebbi bejegyzésemből (Ősz...).
Most, hogy 'ideje lenne' a Karácsonyi Lidércnyomásnak, persze nem adja az HBO.. Miért is adná, még a végén nem két részletben tudnám megnézni vagy darabosan, hanem elejétől a végéig..




Nem sokára jövök egy ruhás bejegyzéssel, mert annyi félét csináltam már unalmamban, amit megszeretnék mutatni.. Már ha egyáltalán valakit is érdekel.. :)


xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése