2012. október 27.

Oh mein Gott, ist Samstag! / Oh my God is Saturday!

Szombat van. (a gyengébbek kedvéért.) Tudom, tudom nem nagy szám..
Vagyis nem LENNE nagy szám, ha,

  • délig aludhattam volna és nem úgy kellett volna zombiként kimásznom az ágyamból hajnali fél 6-kor, mint hét közben.. 
  • a banai busz nem adja be a kulcsot mire indulnia kellett volna.. (jön a tél.) és nem kellett volna várni még negyedórát, és mikor már azt hittük, hogy van isten és jön a banai addigra kiderült, hogy az a bábolnai busz..
  • nem esett volna az eső, és nem lett volna minden tiszta víz.
  • angol órán nem lettünk volna összevonva a németesekkel.
  • nem találkoztam volna Zsuzskáékkal Vidékibe és nem röhögtük volna végig Banáig az utat.. xd
Némelyik sajnos, némelyik meg jó, hogy megtörtént. :d
Rég szakadtam ennyit, meg rég is láttam a csajokat ez a rész jó volt, a többi nem..

Mi volt még? 
 - reggel bementem Istenesékhez nézni ahogy dolgoznak a tésztahíddal.
 - 3. óra előtt beszélgettem Sütivel, Bálinttal meg cujOval.
 - köszönt Ő. :o
 - németen videót néztünk, meg 'játszottunk'..
 - csak 5 óránk volt ! xd
 - Honvédban gengeltem Vivíékkel órák után.
 - Zsuzska nem akart leengedni a buszról.. xd



xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése