2012. október 26.

Style

Imádom az extravagáns dolgokat, és igazából szívesen is hordom/hordanám őket. Nem össze-vissza, hanem szépen ízlésesen. Lehet, hogy megbotránkoztató néhány embernek, de én nagyon eltudom képzelni magamon némelyik darabot.. Nem szándékozok/szándékoznék túlzásokba esni, inkább csak egy saját stílust kialakítani. Egyenlőre pár dologgal kezdek majd, aztán meglátjuk mi lesz belőle, de még maradok a képzeletemben. Azért majd körül nézek a szekrényemben mi az, ami használható lenne. Ami esetleg hasonlít valami olyanhoz mint amiket néztem néhány helyen.
Más téma:
Kellene valami télikabát, de amilyen 'gyönyörűek' a most divatban lévők kétlem, hogy találok normálisat és az sem ártana ha vastag is lenne valamennyire, nem szeretek fázni..
De térjek vissza az eredeti témára, most mutatnék néhány cipőt.Van amelyik komolyan néz ki, de azért nem mondom azt, hogy hordanám is mindennap. :D







Én imádom mindet, a legaktuálisabb és kedvencebb most az utolsó. Igazából, ilyesmi csizmám már van, szóval most újból bele szerettem a csizmámba. Tavaly előtt télen vettem, hordtam párszor aztán a szekrényben végezte. Tavaly is hordtam, de már jóval kevesebbszer, mint előtte télen. Idén szerintem nagyon sokszor lesz rajtam, legalábbis a terveim között szerepel..  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése