2012. október 13.

Megint Week-end (akár hányadik..)

Hétfő
Reggel hideg, 6.40. Első óra német, nem rossz. Negyedesben felmentem Májkiékhoz. Következő szünetben Sütivel beszélgettem. Informatikán alig tudtunk valamit csinálni, mert fagyott az összes gép.. Tesin mentünk úszni Gyáévbe. Átöltöztünk aztán Ramival beültünk a 33° C-os vízbe a lépcsőre, dumáltunk mindenféléről. Fél ötön Kéri foglalt, Istenessel kockát gyártottunk megint, és kakaós csigát ettünk.. :D

Kedd
Túléltem a napot.. Reggel Sütivel dumáltam, aztán voltam fent Isteneséknél. Petrával szendvicset csináltunk Istenesből. :DD Tesi is elég jónak számított.. Másodikok lettünk zsáklabdában (vagy miben).. Reggel még Lacikával is találkoztam aluljárónál. :3 

Szerda
7 óránk volt, kicsit megkéstünk reggel, de oda se neki.. Mikor Noémi felszállt a buszra nem ismertem fel, bocsi, reggel volt. :$ Mátéval összefutottam Vidékibe, együtt mentünk aluljáróban. Mászkáltam egész nap, meg beszélgettem. Voltam fent cujOéknál is. Utolsó angolórán majdnem bealudtam annyira ki voltam már.. Siettem buszra, de elértem, még várhattam is. 

Csütörtök
Reggel megfagytam, megint összefutottam Lacikával aztán Istenessel mentünk Hildbe. Aztán Bálint letámadott félúton, Istenes meg lemaradt Katonáékkal. Megkaptuk a német könyveket. Volt két laza informatikánk 8.órában meg elmaradt a tesi nyuszi buli miatt. Átugrottam Lipótiba kajáért, aztán még várhattam hogy elkészítsék a feladatokat.. A kabalánk egy hörcsög volt, a karikatúránk is nagyon jó lett.. Elkezdődött, kapásból engem hívtak ki első feladathoz, hurrá. xd Bálint fotózott végig. Sokat nevettünk, én még magamon is. xd Második helyezés. ;) Nem olyan rossz, na. Mire vége lett lekéstem a buszom, következő 17.45-kor indult, mikor lett vége a nyuszibulinak? Na hát persze, hogy 16.35-kor... -.- Leültem Bisingerben, aztán Bálint észrevett, integetett, odamentem hozzá, beszélgettünk, aztán elkísért Vidékibe. Istenesék már ott voltak a megállóba, beültünk hátulra az ötösbe. Katona, Istenes, Én, Vámos, Hérics. Tök jó volt, hülyéskedtünk végig. :D 

Péntek
Alig tudtam magamhoz térni reggel, órák előtt láttam Bálintot futólag. Toncival viszont tudtam beszélni. Voltam fent Májkiéknál. Megúsztunk egy matek dolgozatot, de Hétfőn írunk.. Hurrá.. -.- Történelem órán filmet néztünk. Csak 5 órám volt, Lacika megvárt. Elkísértek Marcival Vidékibe aztán leléptek. Beszélgettem Erikkel, aztán odaért Noémi. Végre vége van a hétnek ! Ideje volt.. >< 


xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése