2012. október 22.

Nem normális Week-end nagyon elcsúszva..

Szóval, hihetetlenül fáradt voltam egész héten, úgy estem be az ágyba. Erőm nem volt még gondolkozni azon mik történtek.. Ami megmaradt, és a Hétfőről néhány dolog mert az még leírtam.
Meg még néhány hülyeségem.

1, B haragszik mert nem vártam meg Pénteken? - Nem, semmi baja nincs, most Pénteken megvártam, Csütörtökön meg lerágott hazafelé. xd
2, B. Vivinek igaza van? - Nincs igaza.. Tökéletes!
3, N megnyugodott? - Még nem.. Idő kérdése...
4, Bénázok mint mindig? - NEM, túléltem még egy hetet. :D Jóvagyok. xdd
5, Matek dolgozat? Egyes? - Nem. Hármas! :Dxd
6, Rékával találkozok-e? - Hát nem.. ><  
7, Milyen lesz a rajzom? - Igen jó lett. Köszönöm keresztanyu.
8, Hány ezren köszöntenek fel ma? - Eddig 75 embernél tartok, plusz a család többi része, aki tegnap felköszöntött előre. Nem semmi.. xd
9, Most már köszön Sz? - Igen ! :D :3  



Hétfő
Matek dolgozat.. Szünetekben felnéztem Májkiékhoz. Meg Bálinttal is dumáltam. Elég jó idő volt, 20°C. Este rájöttem szerdára kellene összerakni egy kiselőadást.. Meg még meg kellene tanulni. Király.. Danival hülyéskedtünk végig napközben. Délután Kikivel összefutottam Vidékibe, de rég láttam a husit. :s Reggel meg Vivível dumálgattam. Lehetne őszi szünet, igen rég láttam a fontosabb embereket.. :/ 

Kedd
Kiderült Hétfőnként nulladik órában lenne úszás. MEG MÉG? -.- Nincs buszom csak nagyon korán, köszi. Na tanár úr ezt oldja meg. :Dxd Reggel találkoztam Lacikával aluljáró előtt, aztán odajött Bálint is, vele mentünk Hildig. Esett egész nap, hurrá.. Órák után állok a zebra mellett, nem nagyon közel az úthoz, de azért elhúz mellettem egy autó úgy kb. 80-nal és persze telibe talál a víz. Fhuu. -.- Még jó hogy nem látszott annyira.. Végre összeraktam a kiselőadást. Tesin átlépő ugrást gyakoroltuk.  Utálom.. az egész tesi órát utálom..

Szerdán nem volt első órám, végre a kényelmes fél nyolcassal mehettem. Csillaggal mentem Hildig, állomásnál meg találkoztam Kevinnel. Délután meg Vidékibe találkoztam Bencével, ideje volt, mert nagyon rég láttam.. :s
Csütörtökön bolondok háza volt.. angolon nem volt hajlandó a laptop lejátszani a dolgozat listeningjét, el ment az idő.. Utolsó órában írtuk meg a másik részét a dolgozatnak tesi után, kíváncsi leszek milyen lesz..
Pénteken ünnepség volt, első négy óra megtartva. Túléltem, még jó is volt a műsor. Volt egy srác aki nagyon jól énekelt. Imádtam.
Szombaton Kevin felébresztett fél 12kor. -.- Imádlak hülye. xd Aztán elvoltunk egész nap. Este jött Büki, megnéztük a Fűrész 7-et, hajnali kettőig fent voltunk..
Vasárnap délben felkeltünk jöttek a mamáék, anyu gulyást csinált ebédre. Délután 3 óra körül elkezdtek jönni a rokonok. Kereszt anyu hozta a tortám, meg a rajzot amit ő rajzolt nekem. Igen jó lett, imádom!  Volt egy rakat süti, anyu kitett magáért. Egész nap sütit meg fasírt golyót ettünk felváltva. :D A tortám a szokásos fekete-erdő torta. :3 Este felé bepartiztunk elégrendesen, születtek csodálatos partifotók amiket inkább nem publikálnék tekintve néhány szereplő személyre. Mi vagyunk azok, akik között van olyan aki a kólától már igen jól van.. Egyetlen drága Anitám. :D:D Jól elvoltunk, aztán sajnos elég hamar elszivárgott mindenki.. Bükiék maradtak csak fél 9ig.. Elég jó nap volt, sőt legjobb ! :D 

Ma meg élvezem a punnyadást. :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése