2012. november 2.

Today.

Reggel kelés 8-kor, felöltöztem, alkottam valami hajszerkezetet a fejemre (szörnyen elaludtam..), szokásos smink, reggeli.. 9, fél 10 körül elindultunk Győrbe, előtte még közbe jött néhány kellemetlen 'apróság', sajnos.. Végig jártuk a temetőket ma. Aztán dél körül bementünk Árkádba. Ebédeltünk, szokásos (töltött csirkemell+krumpli: imádom mivel, mikor ezt eszem mindig más a töltelék van benne (sajtos-sonkás -mint ma-, zöldséges, gombás stb.). Aztán bementünk Deichmannba, kellett már egy normális bakancs, amibe nem fagyok bele -10°, -15° C-ba sem. Találtam és imádom, de még nem fényképeztem le, tekintve a fényviszonyokra..  Vagy is, igazából nem akartam lefényképezni, mert azt hittem fent van interneten, aztán nincs.. xd 
TALÁLTAM KABÁTOT TÉLRE !
Csoda, mondjuk az ára is szép, de megérte, nem fagyok bele, és még alá is tudok öltözni, ráadásul nem nézek ki benne kötözött sonkának (a viszonylag vékony testalkatommal) ráadásul nem csillog és csúszik össze-vissza az anyaga.. De mire megtaláltam ezt amit végül megvettem, bejártam 4 boltot és az ötödikben találtam rá (bolt nevet holnapra tudok mondani). Közben bele szerettem egy szürke műbőr átmeneti kabátba, amit nem volt szívem ott hagyni, ezért vissza mentem érte a Cosmosba. Örültem, le volt árazva, és már egy ideje kinéztem ilyesmit magamnak. Szóval most boldog vagyok. :D

Cuckoval bementünk Claire'sbe, Zaraba, Mangoba és C&Aba is nézelődni, hát van néhány nagyon komoly ruha, amiket eltudnék viselni a szekrényemben.  Meg van néhány eszméletlenül szörnyű darab..
A Zara stílusa tetszik most különösen, a szegecsekkel és a bőrberakásokkal, meg a rockosabb, komolyabb stílussal.
A New Yorkerben az Amisu cipzáros szoknyáiért oda voltam, de nem volt sok kedvem próbálgatni, pedig szeretnék egy olyat majd, jó összeállításokat tudnék vele csinálni..
Ismét megfogadtam, ha lesz felesleges pár (sok) tizenezer forintom, felvásárlom a fél Árkádot, hogy új ruhatárat kreáljak magamnak. Egyszer... Majd.. 

Holnap szerintem, hozok képeket, összeállításokat.. nem tudom.. :D


xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése