2012. november 14.

Utálatos Szerda

Már nehezen keltem fel. 5.55-kor még az ágyban álmodtam, komolyan. Ráadásul nagyon nem tudom honnan szedtem a szereplőt, de ma buszon láttam az illetőt. O.o
Furii.
Reggel mikor beért a busz, odamentem CujOval Kevinékhez, aztán mentem Mekibe Danival, Bugival meg Milánnal. Mire meg reggeliztünk megérkezett Bálint meg Ricsi. Bugi házit írt, dumálgattunk, meg kávéztunk. 8.25-kor elindultunk Hildbe. Angolon szódoga, jól elbasz... izé elrontottam. :( -.- Valahogy nem jött össze ez a nap. Semmi nem sikerült úgy ahogy akartam. Nem volt nagyon szörnyű, de nem is volt normális megszokott nap, rosszabb volt, de mégse..
Holnap Honvédba megint Viví, Szaszi meg a többiek. :3 Pénteken is elvileg, de az még kiderül.. :)
Lusta vagyok összefüggő szövegre, nincs energiám fogalmazni.
Majd ha össze jön hétvégén alakítok valamit, úgy is elvagyok maradva.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése