2013. január 3.

Nagy összefoglaló, mert elszántam magamat végre.

Január
2012 elején a legnagyobb bajom a felvételivel volt, mint minden 8.-asnak. Ráparáztam, hogy vegyenek fel, sikerüljön rendesen. Hát végül is megírni megírtam, de nem lett valami fényes nem örülök neki még mindig, de nem tudok mit csinálni. A mostani sulimban a Hildben írtam.
Hónap végén végre át jutottam Bábolnára, sikeresen össze is fagytunk este felé. Vegyes érzelmekkel jöttem haza, de végül is egy jó nap volt így visszagondolva.
Február
Szenvedtem a hideg miatt, meg a pasik miatt, de igazából imádtam ezt a hónapot. Voltam kint Gáborral sétálgattunk, hülyéskedtünk. Az osztály is eléggé összekovácsolódott így az utolsó évre, jól elvoltunk egymással. Farsangra mi díszítettük fel a Művelődési Házat. Keretet választottam a szemüvegemhez. Megbántottak én rájuk csaptam a telefont, aztán pár hét után esélyt adtam nekik. Végül is megbocsájtottam nekik. Fannival átmentem Bábolnára, voltunk korizni Győrben a sulival.
Március
Nyilvánosságra hozták a felvételi listákat. Folytatódott a keverés, amit utáltam. Nem volt valami jó a hónap eleje.. Volt egy hosszú hétvége, barátokkal voltam, életemben elsőnek csocsóztam, vicces volt. Összebarátkoztam Vivivel végre találkoztunk is 2 hónap után, március 24. Imádtam a hónap végét!
Április
Tavaszi szünet, tesóm nélkül 6 napig. Ismét Bábolna, megismertem Kikit, akit a mai napig imádok, és imádni is fogok ! *-* Szépen tervezgettem a ballagásomat, szurkoltam hogy megjöjjenek a leveleim a suliktól, fényképezésünk volt és ismét hosszú hétvége. Voltunk országos szemét szedésen, amit élveztünk. Április 21.-én, Vivivel megint elvoltunk, összejött a 10.000 látogatóm itt a blogon aminek nagyon örültem, és végre megjött a levelem a Hildtől. FELVETTEK. :3
Május
A hónap elején Büki ballagáson voltunk, kompetencia felmérőt írtunk, Majális volt, osztálykirándulás Bakonyba és Zircre. Meglátogattak minket nagybátyámék, voltak gyenge pillanataim a keveréseknek köszönhetően és azon gondolkoztam sokáig, hogy befejezem, de nem adtam fel végül és kitartottam. :) Orvosi vizsgálaton voltunk, meghívókat osztottunk. Összefutottam Vivivel Bőnyön, volt gyereknap is, elkezdődtek a próbák. Tűkön ültünk már, legyen végre vége.
Június
Próbák tömkelege, hét közben. Hétvégén szenvedés, hogy legyen már vége az évnek.. Legnagyobb gondom a jegyeim szinten tartása volt ,de az utolsó hetekben már fel lélegeztem mikor lezártak. Néha össze-össze futottam valakivel, igaz csak rövid időkre. (Június 9.-Réka) Volt bolondballagásunk is, aztán ballagás. Vége lett, végleg. Hónap végén beiratkozás, 9.A.
Július
Július a viharok hónapja volt szinte, mivel sosem tudtam normális bejegyzést összehozni, mivel mire elkezdtem tuti besötétült és vihar kerekedett.. Nagyon nem szerettem. Élveztem a nyarat, imádtam. Marcsiztam, Bábolnán voltam párszor, vagy valaki átjött hozzám. Anyuval kifestettük a szobámat zöldre. Kerti-partiztunk a rokonsággal, ismét jött Réka és Marcsi, szerettem az a napot, Július 13.. Találkoztam az új osztálytársakkal, sátraztunk Bábolnán Rékával, és átléptem a 15.000 látogatót itt. :)
Augusztus
Volt Sörfesztivál, paramaraton, sátrazás és szerelem ebben a hónapban. Voltunk Rákoson nagybátyáméknál, mászkálás Bábolnán. Nagyon készültem már Szeptemberre, vártam a Hildes életet.
Szeptember
Jól indult, elsején még Bábolnán voltam, de volt a hónapban Kukorica fesztivál, és a rettegett Első-nap. Igazából, nem féltem, csak izgultam. Jó volt, és az idő sem volt esős, sőt inkább mintha még egy hónap nyarat ajándékozott volna nekünk a természet. Elkezdődött a középsuli, elkezdtek minket hajtani, megismertük a tanárainkat, elkezdődött az ECDL-re gyakorlás, meg az úszás..
Október
Kiderült lesz németünk, nagy 'örömünkre', volt Nyuszi-bulink, őszi szünet előtt ECDL vizsgát írtunk, amin sikeresen átmentem. Szülinapomat tartottuk, minden nap normális volt. Túl tettem magam a hülyeségeimen is. Semmi érdekes, nyugis hónap volt viszonylag. Eléggé összebarátkoztam Istenesékkel, néha-néha összefutottam valami ismerős arccal a városban. Az időjárás is tökéletes volt, ősz közepét tekintve.
November
Novemberre teljesen elhagyott az életerőm, már megakartam fagyni, jött a tél, minden rossz volt. Szerintem enyhe depresszióba csöppentem. Undok voltam és önző, még az olyan emberekkel is akik csak jót akarnak, és szeretnek. Általában egyedül sétálgattam a városban, vagy Vivíékkel genggeltem Honvédban. Volt, hogy hülyeségeket találtam ki és berángattam Daniékat korán reggel Mekibe, de végül is jó volt. Mindennap unalmas volt, szürke és monoton. A reggeleimet Kiki dobta fel, napközben pedig B.Viviék hülyesége tartott normális hangulatban. Néha-néha 3.05-ön Zsuval hülyéskedtünk és nagyon megszerettem. Végre megnéztük a Twilight saga utolsó részét, a Breaking Dawn II-t, ami elkápráztató volt és hihetetlen, imádtam. Valahol November végén összejött a 20.000 látogató ! Köszönöm.
December
A Decemberben a karácsonyi fényeket imádtam a legjobban, az illatokat és az érzést ami magával ragadott mikor a belvárosban járkáltunk. Egyre többet mászkáltam barátokkal, osztálytársakkal. Elkezdtem a TILAW-ot. Feltöltődtem valahogy lelkileg. Volt Karácsonyi műsor, utána pedig moziba mentünk a Hobbitot néztük meg tesómmal és Kevinnel. Túléltünk egy Világvégét, szóval most büszkék lehetünk magunkra, és Mikuláskor ördögszarvakkal mászkáltam a városban. A Karácsony nagyszerű volt, és jól kitudtam pihenni magamat a szünet ideje alatt. A Szilveszter kicsit unalmasra sikeredett, de lesz ez még így se.

Hát azt hiszem egy jó évet zártam le. Volt egy nagyszerű nyaram, ami igaz nehezen indult de voltak nagyon jó pillanatai is. Megismertem jó pár új embert, volt aki lekopott, de van aki megmaradt, és baráttá vált. Már várom ezt a 2013-as évet, hogy miket tartogat számomra. Remélem több lesz a pozitív, mint a negatív dolog.  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése