2013. május 26.

.

Tényleg elkezdődött az év végi hajrá, legalábbis nálam. Keddre le kell adnom egy rajzot, a legelső rajzom. Remélem tanár úr, félig behunyja a szemét miközben osztályoz.. :D Ki kell még húznom és az apróbb dolgokat is beírogatni. Nekem kicsit zsúfoltnak tűnik, de hát ha így kell, akkor így lesz.. Félek kihúzni hátha elrontom.

'Hiába is küzdenék, minden szavam reménytelen,
Ami kettőnk között híd volt, én mára inkább felégetem.
Búcsúznék, de fáj még, ezt is neked köszönhetem.
Semmi más nem nyugtat, csak hogy veled is van közös sebem,
Játék mackó voltam, amit kidobtál a szemétbe.
Mert felejteni jó voltam, neked így is megérte.
Szeretni már kevésbé, a szíved mindig másnál járt.
Amint komolyabb lett volna, te azonnal meghátráltál.

Visszamentél hozzá, pedig ő már kidobott.
Még én is elhittem, hogy érted mégis harcolni fogok.
De rájöttem, hogy nincs miért, itt az idő, feladom.
Nekem fontos voltál még ezt az örömöt is megadom.'


Children Of Distance - Barátként Búcsúzom


Igazából.. 
Nem tudom mit akartam. 
Semmi jelentősebb nem történt mostanában.
Ja, Csütörtökön 4. modul szurkoljatok nagyon mert ezt egy hete kezdtük el és már rögtön írjuk. :( Nem akarok pont ezen megbukni. :|

xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése