2013. június 7.

Háttértől az árvízig

Imádtam az előző témát, de mikor megláttam ezt a hátteret éreztem, változtatni kell. Kicsit világosabb, így valahogy nyugodtabbnak tűnik a hangulata. Olyan világos és virágos és nyárias na meg olyan én. Bár az Én meg fogalmazása nálam nem valami egyszerű, mivel van olyanom néha, hogy fekete-ezüst színeket veszek fel, szegecsekkel és egyéb ilyesmik, de van amikor pasztell színeket hordok, virágok, baglyok és egyebek. Hangulat kérdése, de valahol a kettő között vagyok. Ha egyáltalán nincs kedvem semmihez, akkor általában sneaker, belebújós pulcsi, egyszerű cuccok és minden le van sz*rva. Na igen, hangulat kérdése az egész. Valahol viszont meg kell találni a harmóniát, csak néha közbe avatkozik a szilárd halmazállapotú kedv* hiánya. Hát igen, vannak ilyen problémák. Valaki azt mondta nem szabad kimondani azt, hogy probléma, helyette inkább a kihívás szót kell használni. Hát akkor jó sok kihívás van mostanában..
Na de, mindjárt nyári szünet. Hál isten, egy nem is.. két hétig alszok csak. Na jó nem, 3 nap lesz csak, simán kialszom magam utána meg éjszakába nyúló olvasások miatt nem fogok aludni nem az iskola miatt.. Izgalmas nem? Hát nem... 2 hét múlva jön Kuci, szóval lesz pár jó napom ami nem lesz unalmas. Anyuval már nézegettünk úti célokat.. Keszthely, Őrség, Ipolytarnóc, Veszprém, Fehérvár.. Azt hiszem összeállítok mindegyik helyről egy rövid ízelítőt, ami alapján majd eldöntjük hova is megyünk. Szívesen vissza mennék Veszprémbe utoljára 3.-be voltam ott, és Fehérvárra is. Ott talán 2.-ba, vagy 4.-be voltam.. Reményeim szerint lesz egy utunk Rákosra is, nagyon szeretnék menni idén is, de majd meglátjuk hogy lesz.. Az idei évben leredukálódott a partik száma is, sajnos. Hétvégén lett volna egy, de az árvíz helyzet közbe szólt, mondjuk meg értem. Hihetetlen milyen helyzetek vannak.. Szerdán voltunk belvárosban, Rába parton. Hát ami akkor volt az már durva volt és még mindig nő a vízszint. Tetőzhetne már, mert Győrújfalu egyik részéből semmi nem lesz lassan.. Rémisztő. Holnap reggelre/délelőttre várják a tetőzést, 900 cm felett van már Nagybajcsnál a Duna.. a Vízügy honlapján lehet látni az óránkénti leolvasások adatait. A Duna 22:00-kor Dunaremeténél 716 cm, Nagybajcsnál 907 cm, 20:00-kor Gönyűnél 849 cm, 22:00-kor Komáromnál 828 cm, Esztergomnál 776 cm. A Rába Győrnél 22:00-kor 829 cm volt.
Egész nap képeket nézek az árvízről, olvasom a kiírásokat a friss híreket és megy folyamatosan a tv híradó is. Nagyon remélem nem lesz ennél nagyobb baj..



*szilárd halmazállapotú kedv = pénz..

xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése