2013. június 8.

Visszatérve a kezdethez [ez itt a reklám helye]

Nézelődtem kicsit a bejegyzések között, és megnéztem a legelső bejegyzést is. Három éve, azért durva kicsit. 2010.06.17. Viva Comet 2010. 

Idén ismét Comet, most 06.13.-án, csak még az órát nem tudom mikortól, de nézni fogom. Igazából személy szerint már nem érdekel annyira, de azért szavaztam és meglesem az előadókat meg a celebeket. Hősök, AFC, ByeAlex és a többiek csak hogy a számomra érdekes részt említsem. Szavazni még mindig ér a Viva honlapján.
Reklámozás befejezése MOST.  

3 éve kezdtem el, fhúú az se most volt. De hogy miért is kezdtem el írni? Igazából nem tudom, talán az a 'nekem is kell ilyen' érzés volt bennem akkoriban.. Voltak érdekes időszakok, de túl éltük. Remélem nem vagyok olyan szörnyű.. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése