2013. június 11.

Értelmetlen értelem.

Az elmúlt hetekben összehalmoztam néhány kötelező és nem kötelező könyvet. Jó nagy halom van az éjjeli szekrényen. A helyzet az, hogy lövésem sincs hogy egyáltalán mit kellene olvasnom és mit nem a nyáron. Bár lehet hogy szeptemberig szépen eltolódnak azok a kiolvasások.. Szeretek én olvasni, de a kötelezők nem a szívem csücskei, őszintén bevallva. A klasszikusokkal nincs bajom -lásd Jane Eyre-, de például az Üvöltő szeleknek szörnyen kemény a sarka..  Az a könyv már év eleje óta, a klasszikus-mániám maradványaként hever az éjjeliszekrényen. És így vagyok a kötelezőkkel is, ami száraz, nehéz és izgalommentes az iránt nagyon hamar elvesztem az érdeklődésem.. Így most csak gyűlik és gyűlik a könyv kupac, és a tetején ott csücsül VIII. Henrik magánélete, és A halkirálynő és a kommandó. Azaz, az érdekesség és az izgalom. Hát persze, hogy nem az Odüsszeiával meg a hasonlókkal foglalkozom.. 'Amit ma megtehetsz halaszd holnapra..' mondta egy lusta ember -nem én voltam-..

Utolsó hétnél tartunk, részemről év vége van teljes mértékben. Engem személy szerint mindenből lezártak, néhol kellett javítanom, néhol nem. Challange completed, már csak bírjuk kivárni a Pénteket.. Holnap még magyar óra, vers elemzés, hülyét kapnék. Jó csak egy rövidke, 3 soros vers az Októberi táj, de nekem még ez is sok utolsó héten. Csütörtökön úgy volt Diák-nap lesz, hát elmarad. Árvízre való tekintettel, mivel a Püspökerdő elázott rendesen. Pénteken Szakmai-nap, amiről még halvány fogalmam sincs hogy mi lesz, meg évzáró. Tarthatnánk már az évzárónál, az már tökéletes lenne..


xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése