2013. december 15.

B&W

DPC - 15. day - Black and White Selfie

Karácsonyi ünnepélyen voltunk ma anyával és keresztanyuval. A kötött pulcsival, ami rajtam van -és amúgy krémszínű- a héten találtunk egymásra az angol használtban. Most így hirtelen meg nem mondom milyen márkájú, de rettentően megérte és nem lett volna szívem ott hagyni. Mióta bejött ez a hűvös, hideg, fagyos idő azóta kötött pulcsikra vadászok. A körsál a nyakamban made by nyeszi*. Egyébként barna-vörös-krémszínű. A nyaklánc pedig Avonos -ez itt a reklám helye-. Időben jövök rá, hogy ez a megfelelő haj hossz számomra, nem túl hosszú nem túl rövid. Nagyjából 3 hete voltam fodrásznál, CujO azt mondta mikor haza értem hogy végre civilizált fejem van. Hát oké. Jó, a végén már tényleg nekem is nyűg volt mert, túl hosszú, egy kis párától már begöndörödött, kiállt, frissen mosottan pedig katasztrofálisan néztem ki. Össze-vissza állt, külön életet élt és a többi.. Úgyhogy most tökéletesen elégedett vagyok a fejszerkezetemmel. 


(nyeszi* : anya)



xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése