2013. december 14.

Heti adag


DPC -  9.day - Sibling(s)
Imádott nővérem, cujO. 3 év van köztünk, ami néha nem látszik. Imádom, hogy ennyire művészlélek és álmodozó, és minden ilyesmi. Még ha néha ki is akasztom valamivel akkor is nagyon szeretem!

DPC - 10. day - Pets
Mióta az eszemet tudom vannak kutyáink. Jelenleg egy tacskónk és két staffordshire-labrador keverékünk. Kifli, Zoé és Mira. Mira a szerelmem, az én egyetlenem, de persze Zoét és Kiflit is imádom. ^^  














DPC - 11.day - Addiction
Hmm szenvedély, függőség. Gumicukor függő vagyok, bevallom. Ebből kifolyólag nincs időm lefényképezni, mert mire eljutnék odáig hogy fényképzeke addigra már megettem az egész zacskót. Kac-kac. Ja és ha már gumicukor akkor savanyú cukorral szórt gumicukor. Imádom.

DPC - 12. day - Handwriting
Nem írok szépen az a helyzet. Néha alig lehet kibogozni azt, amit írok. Ha pedig gyorsan írok akkor rövidítek és néha csak hullámok látszanak. De amikor kedvem van hozzá képes vagyok viszonylag olvashatóan és szépen írni.

DPC - 13.day - Someone Who Miss
Az a helyzet, hogy sok mindenki hiányzik már az életemből, de vagy nem tudom vissza hozni őket, vagy ők nem kíváncsiak rám. Aki igazán hiányzik az életemből az a papám, aki már 5 éve nincs köztünk. Ő hiányzik a lehető legjobban, és ha tehetném visszapörgetném az időt, hogy velünk lehessen megint.

DPC - 14. day - Then and Now
Nos, jó ideig keresgéltem még találtam olyan képet, amit fel merek vállalni.






Csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése