2013. december 8.

Árkád meg DPC

Tegnap Győrben voltunk anyáékkal. Elsőnek bementünk a belvárosba sétálni, körülnézni a vásárban. Összefutottam Viviékkel is, épp közösségi szolgálaton voltak. Miután kellőképpen szétfagytunk a belvárosba mentünk Árkádba. Végre van normális fülesem, egy ismeretlen srácnak hála. Innen is köszi. [:D] Szerettem volna telefont is nézni, de a népek sorban álltak, hogy megtudják nézni őket, szóval inkább kihagytam csak egy-két percre sikerült valahogy oda férnem egy-egy telefonhoz. A fényképezőgépeknek pedig a közelébe sem mertem menni, mert akkor még mindig ott lennénk. Így is másfél órán át voltunk csak a Media Markt-ba. Utána voltunk még egy-két helyen. H&M, Cosmos, Claire's, Hervis.. H&M-ben találtunk cujOval lila és zöld pólókat, ráadásul 2 póló volt 3000, így teljesen megérte. Haza jött velünk egy sima lila, egy lila-szürke csíkos, és egy méregzöld, és egy sima fehér póló. Tipikus basic cuccok, amiket már régóta szerettünk volna. Cosmosból haza jött velem egy burgundi csőnadrág, és egy nyári ruha. Igen, jól olvastátok nyári ruha.. Teljesen rám vall télen nyári ruhát venni. Ez vagyok én. Na mindegy, imádom, szóval muszáj volt megvennem. Claire's-be is voltunk, de csak szívfájdításnak volt jó, nagyon nem értek egyet az áraikkal. Nagyjából 4-től 7-ig voltunk Árkádba, pedig alig voltunk valahol. (Egyébként nincs X lábam, csak nem tudtam hogy állni, hogy normálisan nézzen ki a kép.) 




DPC - 8. day - Hoodie
Nálam ez most sweater lesz, mert nincs ilyen féle pulcsim. Na jó, van egy fekete teljes mértékben fekete, de az semmi érdekes. Inkább mutatok egy pulcsis képet. Ez a pulóver amúgy halványkék, csak nem voltak nagyon jók a fényviszonyok azért ilyen seszínű. V kivágású, ami itt nem látszik a sál miatt. Szeretem, mert nem annyira vastag, hogy megsüljek benne, de nem is vékony. Néha csak így simán hordom, néha mellényt veszek még fel hozzá. Mindenhogy jól néz ki szerintem.











xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése