2013. december 8.

Green mania

DPC- 7. day : Favourite colour

Hm.. A zöld a zöld a zöld a zöld meg a zöld, de minden mennyiségben. Ha nincs semmi energiám kitalálni, hogy mit vegyek fel akkor vagy zöldet, vagy feketét veszek fel az nap, vagy feketét és zöldet. Mondjuk, ahhoz képest, hogy zöld mániám van, nincs sok zöld színű ruhám, de azért van pár darab. A szobám is zöld, menta és halványzöld. Igazából én egy élénkebb zöldet szerettem volna és nem mentát, de végül is megszerettem ezt is elvégre zöld. Kac-kac.
Nem igazán tudom milyen képet tudnék ide csatolni, gondolkoztam rajta, de semmi.. Viszont a holnapiban már lesz kép. Plusz egy hosszabb bejegyzéssel is jövök a mai napomról, képekkel, ha sikerül beszorítanom a fotózást a 5 oldal nyelvtan és 8 oldal munkavédelem közé..

PS: A tegnapi bejegyzésben emlegettem a havat, hát ma esett megint mutatóba, csak hogy senki ne felejtse el, tél van. Nálunk délutánra teljesen elolvadt, de Győrben néhol még látszódott. Valahogy nem bántam, hogy nem maradt meg, bírja ki az idő még ezt a két hetet minimum, aztán onnantól 1 és fél hétig tőlem eshet 3 méter hó is.. Persze csak Január 6.-áig, aztán olvadjon el megint. Én csak akkor szeretem a havat, ha itthon vagyok..


xoxo.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése