2013. december 6.

DPC ma kicsit máshogy

DPC- 5. day - Weather
Tudom, hogy ez egy képes kihívás, de kicsit áthágom a szabályokat, tekintve, hogy nem sok időm volt tegnap az időjárást fényképezni. Szóval most úgy vázolnám az időjárást. Tegnap nagyjából 3-4 fok volt, szél alig. Határozottan tél, napsütéssel. Hó nem esett nagyjából 2 hete, akkor is csak úgy mutatóba. Előre láthatólag December közepéig nem is lehet hóra számítani, de őszintén szólva én tökéletesen meg vagyok nélküle. A mai nap elért hozzánk Xavér a vihar, orkán erejű széllel, amit nagyon utáltam. Ha szembe fordultam a széllel akkor tele ment a szám porral, ha háttal álltam neki akkor össze-vissza fújta a hajam és elakart lökni... Szóval sehogy sem volt jó..

DPC- 6. day - School
Drága Szabadidőközpontunk. Itt sem lesz kép, nem találtam normális képet neten, reggel meg elfelejtettem lefényképezni. Nem is tudom mit írhatnék ide, talán azt, hogy még 3 és fél évig a második otthonom lesz. Bár elgondolkodtam rajta, hogy inkább az első, mert lassan többet vagyok ott, mint itthon.. Se gáz, túl éljük. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése