2012. április 9.

Happy Easter Everybody !

Tegnap meglátogattuk a rokonokat húsvét alkalmából. Elsőnek a dédikhez mentünk volt finom süti, Női szeszély. *-* Aztán átmentünk Bőnyre a másik dédihez, ott is voltak finom sütik, meg ittunk csoki likőrt. Beszélgettek a felnőttek, mi meg cujOval tévét néztünk. Utána átmentünk Noémiékhoz ott meg van egy csomó hörcsög. Vannak nagyok, meg bébik, és az összes olyan édes. Igaz, ami a nappalijukban van hörcsögterrárium és ketrec az abban lakók azok harapnak, de amik Noémi szobájában vannak, azok hozzá vannak szokva a kézhez. Azokat mászattam a lábszáramon, de csikiztek. :o xd Az egyik azt hiszem a Manó az olyan édes. *-* Bár mondjuk ugyanolyan mind a három. xd Csak az olyan hörcsög kinézetű, mármint nincs a szoknyája. :D Miközben körülöttünk mászkáltak a hörcsögök Noémival beszélgettünk, meg zenét hallgattunk. Náluk is voltak finom sütik. *-* Olyan 5óra körül haza jöttünk, de én még tudtam volna maradni. :/ Ma hervadozok, egy ember se tévedt ide hogy locsoljon. Hál isten ! :D 
Módit majdnem rá vettem, hogy átjöjjön hozzám, de nem jön. :(


Ebéd után, olyan 2-3óra körül megyünk le mamáékhoz. Mama csinált hatlapost vagyis ahogy mi hívjuk 'maszatost'. Annyira imádom azt a sütit, meg fogja koronázni a mai napom. :D 
Korog a gyomrom megéheztem a pálinkától. :O :$ :DD
Az ünnepekben a piát és a finom kajákat imádom. :D 
Érdekes, eszem a sütiket, de fogyok. :O Tudok. (Y) XD
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése