2012. április 7.

Háháá

Egész nap mocsok szar idő volt. Arra keltem hogy üzenetem jött, NinaFanni, hogy velem jön. Legalább eldöntötte. Jó mondom én már nem alszok, igaz hogy csak fél 8 volt. BadGirl 4.-et olvastam fél 10ig. Lemásztam az emeletről, reggeliztem és mesét néztem. *-* Aztán anyu oda adta a gépet. Délben ettünk, utána ismét gép, aztán készülődtem buszra. Természetesen ilyenkor jelenik meg egy hatalmas pattanás a homlokomon. -.- Na akkor kezdek vele valamit, még jó hogy a frufru takarja. Istenem, hogy volt egy okos aki feltalálta a korrektort, örök hála neki. :D (Y) Na mindegy, készülődök nagyba egyszer csak elkezd esni. -.- NinaFanni smst küld: így is megyünk? Írok vissza: aha.
Elindultam buszra, fel vettem a sneakeremet mondom jó lesz ez. Fél úton érzem vizes lett a zoknim. :o xd Mire buszmegállóba értem beázott a cipőm. >< Buszon már fenn ült Viví meg NinaFanni. Oda mentem hozzájuk, beszélgettünk. :D Aztán leszálltunk buszvégen, már ott volt Módi, Réka, Kiki, Szani, Szinti, Kitti, Laci, Zolo. :D Minket vártak. ^^ Viví bemutatott minket Kikiéknek. Kikiről majdnem letéptem a pólóját, mivel supermanes volt. *-* :DD Még hívott Máté is hogy hol vagyunk. Aztán amikor már kismillióan voltunk, mert Domi és Csoki is megérkezett akkor már elindultunk Caffé felé, ahonnan történetesen elüldöztek, mert nem fogyasztottunk.. xd Akkor irány lovas, ott még tető is volt felettünk, szóval annyira nem áztunk el. Utána  mindenki más fele akart menni, vagyis inkább Kuti akart másfelé menni.. -.-   Jó oké mentünk vele vissza Cafféba, de előtte még megálltunk a Pékségnél mindenki beözönlött csak mi maradtunk kint Módival ketten. :) Hajtotta a hülyeségét. :D Kiözönlöttek, Rékával ittunk Bombát, NinaFanni is azt vett. A nagy részét mindkét Bombának ÉN ittam meg. xd :$ Cafféba nem mentem be, én Módival, Olivérrel, NinaFannival, Rékával, Mátéval kint maradtam. Chipset zabáltunk és beszélgettünk. Közben megjelentek Gabikáék. Húúú de örültem, mivel úgy volt nem jön. :/ Aztán rávettük a mindenkit, hogy zúzzunk Moziba. Odaértünk levetődtünk a kanapéra és egymás helyén hátán beszélgettünk. xd A fiúk, ritkábban a lányok is csocsóztak, de nekem valahogy nem volt hozzá energiám ma. Ismét a WCben pózoltunk jellemzően. xd Néha annyira vihogtunk, hogy mindenki takarta a fejét, mert annyira vörösödött. xd Kikivel egymásnak dőlve szakadtunk ahogy Gabika oltotta a Kutit. XD Fél 7 felé elkezdtünk készülődni meg búcsúzkodni. Móditól 2x köszöntem el, mivel elsőnek azt hittem nem jön velünk, aztán mégis. :D Már kellettek ezek az ölelések mindenkitől. Olyan rég találkoztam a hülye fejükkel. :| xd Egyszer azt hittük, hogy lekéstük a buszt, mivel 6.52kor jött egy, és nem állt meg pedig 6.52re volt írva a buszunk... aztán nem is a mi buszunk volt. XD Végül jött a buszunk, még útközbe Vivível szívecskéket rajzoltunk meg bele betűt írtunk a párás ablakra. xd Szóval a drága busz úgy ment talán még Győrig.. XD Remélem letakarítják. :O 
Na kíísz vííge. Ismétlést ! *-*



Kár hogy a fiúkkal nincs kép. :(


Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése