2012. április 10.

Igenja.

Nem, NEKED SEMMI KÖZÖD ahhoz, hogy ki tetszik nekem vagy ki nem. Te húzd le magad a WCn, neked úgysem fogom elmondani. Akit érint annak elvan mondva (a macska meg fel van mászva a fára), akinek tudnia kell róla az tudja. Nincs szükségem keverésre. :*
Amúgy is baromság amit feltételezel.. -.-
Mi előtt bárki is magára venné, kérdezzen ! ;)






Kinek milyen napja volt? Nekem szörnyen hosszú, és unalmas. Biológia négyes, és megint nincs kémia tanár a változatosság kedvéért. Gyalog mentem suliba, mert siettem, az összefüggést ne keresd. Irritál, hogy képtelen vagyok írni normálisan, azt hiszem szerelmes vagyok. Vasárnap kihagytam a GossipGirl következő két részét. :| Hiányzik néhány arc akiket rég láttam. Túl sok sütitettem, azt hittem rosszul leszek :| Nyelvtan órán helyettesítés, tesi órán medicin (vagy hogy kell írni) labdával dobálózás. ÉN AKKOR SEM FOGOM ELKAPNI. Nem nem akarom, hanem nem tudom.. KELL egy platform. *-* Legyen már nyár, ballagás, nyaralás. Mázlista Marcell, nem ér, hogy most jött haza Franciaországból. :/// Ma fáztam, de nagyon. :| Senki sincs aki felmelegítsen :|||
Teljesen mindegy, hogy mit mondanak az emberről. Csak az számít, hogy ki mondja.
Ezért fontos, hogy tudjam ki mit gondol Rólam. 

Ha, közölnivalótok van lehet írni, névtelenül is..



Ja és Módosítva: Martiin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése