2012. június 27.

Árkádolás, ritka dolog..

Reggel felkeltem és anyuékkal bementünk busszal Győrbe. Lejártam a lábam.. xd
Az elejéről, kezdem inkább. Jó idő volt nagyon, a színház felé mentünk és volt egy étterem ami nagyon szép volt. Kedvem lett volna lefényképezni, már ha rendelkeztem volna megfelelő pixel számmal és élességgel. Sajnos a telefonom SZAR. Nem okos telefon meg egyebek.. Arra jó amire valójában szolgálnak a telefonok, kapcsolat tartásra, már amikor hajlandó tárcsázni és hallom is amit a másik beszél.. Na mindegy. Szóval nagyon tetszett, közben nem figyeltem és mivel olyan nagyon jók az utak a belvárosba néhol, ezért kis híján pofára estem. Hát igen, hozom a formám. Oké, még kétszer megcsináltam ezt, aztán odaértünk. Egészen fél 1ig az Árkádba voltunk.. Végre megvettem az álom cipőmet, és tudtam venni normális rövidnadrágot. Néztem magamnak szemüveget, de amit kinéztem elég bénán áll, ezért maradtam a pilóta szemüvegeknél. Néztem pár fülbevalót, de drágák voltak, ha még ezüst lett volna aszondom oké, de bizsuk voltak. :s Édesek voltak meg minden, de azért annyira nem akartam őket. Vissza térek a cipőhöz, mert ez miatt vagyok most nagyon boldog. Szóval ezt a cipőt én már mutattam nektek, de megint megmutatom mert a szerelmemmé vált. Ez most szerelmem tárgya. Élőlény szerelmem meg a cicukám, meg a Mirám, ha már pasi nincs.. :$ Ja, látjátok itt valahol JOBB oldalt.. remélem látjátok, a szavazást. Értékelném, ha csak legalább néhányan szavaznátok, mert én egyik nap megnöveszteném a hajam másik nap meg nem.. Ezért, nem tudom mit csináljak.. Cipőcipőcipő!! Megint elkalandoztam.. Bocsi.  Itt a kép:
IMÁDOM!
Miután kiélveztük a shoppingolást, és elfáradtunk, na meg kiéheztünk, elindultunk vissza a Baross útra. Már tudtam merre kell menni. Oda felé nem igazán tudtam.. Beültünk Mekibe enni, én elpusztítottam egy Big Macet, mint mindig. Aztán fagyiztunk a kedvenc helyemen. Igen finom fagyi van ott, de nem sokan tudják hol van, mert vagy megállnak a Bécsinél, vagy a Baross terasznál fagyizni. Ez meg elvan rejtve egy kis utcába, és ráadásul hatalmas adagokat ad. Néha nem tudok meg enni két gombócot akkorákat ad. Még az Árkádbeli Gelatto-s adagnál is nagyobb. Pedig az is nagy, mondjuk.. Valami könnyű fagyira gondoltam, mert már tele voltam ezért citromot és mandulát kértem pisztácia darabokkal. Leültünk a hűsön, ott ettük. Kivételesen én ettem a leglassabban. Egyszer csak ismerős arc közeledik. Barnabás volt az, tökre meglepődtem. Egy évig nem találkoztunk, aztán szombaton végre találkoztam vele most meg ott sétálgat unottan, a szüleivel. Mondjuk, ha végig rángatnának a belvároson úgy, hogy semmi kedvem hozzá, én is így néznék ki. Csak én még szenvednék is. Mi előtt feltűnt, hogy ki az még anyu épp mondta: 'Hú, de unja a gyerek..' én meg automatikusan odanéztem és erre Ő. Tökre meglepődtem. Rögtön köszöntünk is egymásnak. Na, igen amikor már semmi kedvem nem volt élni, annyira lefáradtam még a méter áru boltokat kergettük anyunak. A fagyit nem tudtam megenni, az utolsó részletek sajnos, a kukában landoltak.. Pedig eszméletlen finom az a fagyi. Aztán végre elindultunk a buszra, de nem mentünk el a fél hárommal, hanem inkább leültünk egy padra és vártunk a 3.05re.. Azzal jött apci is, szóval családilag utaztunk, hátra felé. Beütünk a csuklóhoz, szeretek hátra felé utazni buszon, csak az ablak felőli oldalon inkább.. Mert kiesek. XD :$ Remélem, lesz valaki jövőre aki foglal.. Különben állhatok, mondjuk akkor meg kitámasztok az ülések közé. Csak ne legyen heringjárat.. azt utálom. Úgy is lesz, nem fogom megúszni.. Érzem. Annak viszont, hogy lesz bérletem örülni fogok. Nem kell állandóan jegyet venni. Azt utálom. 
Ja, majd később hozom a történet harmadik részét, ez megint hosszabb. Remélem, azért valakit érdekel.. Tovább nem lesz, azt megsúgom. Elfogyott az energiám. Ihlet az van, de most nem akarok ilyenekkel foglalkozni, hogy mi lesz ha.. meg próbálok most a jelenben élni. Valahogy sosem sikerül, de próbálkozom kevesebbet a jövőn rágódni és nem állandóan álmodozni..  
Imádom, hogy el térek állandóan attól, amiről amúgy szó van.. Most már befejezem, talán. Nagyon hosszú lett ez a bejegyzés. Bocsesz. :$ 
Vettem egy fehér toppot, mert nem akarom a tesómét hordani sokszor, vigyázok én a cuccaira, de az a biztosabb ha nekem is van. :)
Na jó, végeztem. Ennyi. :D
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése