2012. augusztus 18.

Egy újabb értelmetlen bejegyzés. ^^

Kezdem úgy érezni, hogy ha lesz rajtam még egy szúnyogcsípés ami viszketni kezd, felrobbanok.. -.-"
A nude körmeim igen jól néznek ki, napfényben is, de nem fényképeztem le őket.. Háháá. Nem is vicces.
Anyu szerint van olyan, hogy citromoskávé. Ezt ma szülte meg bevásárláskor, mikor kávét keresett én meg közben azzal nyaggattam mennyi citromos sört tegyek a bevásárlókocsiba.. Ma bogrács partizunk kereszt anyuéknál, Lizi szülinap lesz. Kajás vagyok, mily meglepő délben. Vasárnap go WF, végre. Palacsinta ehetnékem van és az anyukám csinál nekem mindjárt. ^^ Hiányoznak páran, a Lényeg. :3 A galambok a hintaágyunkon élik a szexuális életüket.. A verebek meg beakarnak jönni a házba..: Bubi visszatér - A vérengző veréb támadása.. :DDDDDDDDDDDDDD Mekkora horror film lenne belőle, természetesen én rendezném. ^^ Meglátszik, hogy az én agyszüleményem. :3 xd Rékát leakarom támadni, hogy jövőhét Szombaton csináljunk képeket, mert van egy csomó ötletem.  Ezt igazából azt se tudom miért írtam le. Korán keltem 7.40kor, és holnap is korán fogok kelni. O.o Annyira szerethető vagyok, hogy az összes szúnyog engem támad meg. Ez Kevines volt. :s XD 
Néhány ember annyira... Okos. Vicc.. -.-

Nagyszerű, elvettem megint az életetekből.. úgy kb.. 10-15percet.
Hagylak is titeket mára. ;)
PusziPacsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése