2012. augusztus 26.

I. Banai NYSHA

Mit is takar ez a NYSHA? Ez egy rövidítés, teljesben így hangzik: I. Banai Nyárzáró Sörfesztivál és Hangnyomásverseny Autóstalálkozóval. Nem volt rossz, ráadásul ingyenes. Volt pár jó autó, komoly hangokkal. Fél háromkor indultam ki, egyenlőre a telepibe a busz elé. Már ott várt Krisztián. Beszélgettünk, zenét hallgattunk, aztán végre megérkezett Viví busza, de Bociéké nem nagyon akart jönni.. Elsőnek azt hittük egy zöld buszra, hogy azaz, de mégse.. az csak party busz volt.. Erről majd a későbbiekben úgy is szó lesz.  Végre jött a busz ! Az egész busz bábolnaiakkal volt teli, besírtam. Leszállt Boci, Dominik, F. Csabi meg Gabika. A pályán kaptunk karszalagot, zöldet. Neonparty. A kapuban találkoztunk Balázsékkal, kitalálták menjünk valamerre el. Oké, menjünk.. A Kanyarba kötöttünk ki végül. Vivível leültünk a lépcsőre beszélgetni pár szót, aztán csatlakoztunk a fiúkhoz. Hülyültünk, hülyítettek.. Ott voltunk egy órát (?) körülbelül. A vizem meg már felforrósodott, köszi volt. Oda-vissza ingáztunk, a végén már untam. Fogtam magam és fél úton leültem a fűbe. Én innen nem megyek sehova! felkiáltással... Mondhatom nem jött össze a magán akcióm.. Mit is vártam, mikor ennyi fiúval vagyok körül véve? Boci lefeküdt mellém a fűbe.. Pont jó volt ott ülni, erre oda jött Balázs és felkapott.. Meg is lepődtem basszus, csak így emelgetnek.. ilyen könnyű vagyok?! O.o Elkezdett vinni, én nyávogtam, hogy lefogok esni, még ha kapaszkodtam is belé.. aztán átadott Petinek, ő végre letett. Persze csak az után, hogy megígértem megyek velük. Visszamentünk Kanyarba, leültem ismét a lépcsőre, Vivível. Oda jött H.Balázs is meg Zolo is. Felálltam és kijelentettem hogy, én nem maradok itt tovább semmi kedvem hozzá. Már unom, és visszaindultam a pályára, Viví jött velem, és meglepődtem, hogy jött Boci is meg Dominik is. Visszamentünk, megkerestem tesómékat, leültünk egy árnyékos helyre. Viví, Boci, Dominik lelépett, mondom oké, menjetek. Bükiékkel maradtam. Körül néztem, ki van kint, megtaláltam F.Csabit, Krisztiánnal. Gabika sehol. Elment arra *mutat jobbra* Vivível. Oké, csak én nem látom őket? O.o Ő se látja, eltűntek. Fiúk előre mentek nyáladzani a színpadhoz, - valami tánc volt.. - én visszamentem tesómékhoz. Előkerültek Gabikáék, velük voltam kicsit, oda jöttek Krisztiánék is. F. Csabival, Krisztiánnal leültünk árnyékba, Viví meg Gabika elment sétálni.. Tesóm szólt, hogy menjünk. Haza jöttem, közbe elakartam kérni Boci számát, hogy szóljak neki hazamentem. Felhívott, hogy mennek a buszra. Okés ! Már ott is vagyok. Megvártam velük a buszt, kiosztottam néhány giga ölelést, aztán visszaindultam a pályára, útközben találkoztam anyuékkal, velük mentem vissza. Odaértünk, leülök erre csörög a telefonom, Gábor. Menjek át hozzájuk, okés ! Elsétáltam. Martin, Marcell, Gonda, meg Gábor ül bent a party buszban. Én is felszálltam. Dumálgattunk, hülyültünk, 8körül visszamentünk a pályára. Ott találkoztam megint Balázzsal, de tesóm már hívott, hogy keressem meg őket. Nem volt nehéz, egyből kiszúrtam őket. Odamentem, szóltam hogy élek, aztán megkerestem a többieket, hogy elköszönjek. Találkoztam Ádival, Csibével, meg Zsuzskával. Szóltam a lényegesebb embereknek, Gábor, Marcell, Csibéék, Balázs stbstb.. hogy lépek, elköszöntem. Megint giga ölelések. Jó kis délután volt. Emlékezetes. ;) 


Folyt. köv. az esti programmal. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése