2012. szeptember 29.

4. Week-end kicsit másként..

Hétfő
Reggel panoráma busz, köszi.. Tamival végig sétáltunk Szent Istvánon Hildig. Hétvége óta rákattantam a Fruit Ninjára. Szóval most is azt tettem, lenyúltam Bugi telefonját. :$ Aztán jött Süti meg Bálint, velük beszélgettem aztán becsengőig. :D Magyar: unalom, matek: dolgozat, angol: összefoglalás, teszt.. Nem volt tesim, így csak hat órám volt, milyen jó volt haza jönni a kettessel! Főleg, hogy Barnabás is elérte a buszt. ^^ Jó volt vele buszozni, végig dumáltunk. :d Itthon már este jót beszélgettem Bálinttal, majd megyünk belvárosba sétálni, meg fotózni. :D Kolléga. :D

Kedd
Hát őőő.. múlt Pénteken még volt egy sziafiú a buszon aki sokszor nézegetett fél kettőn.. Vidékibe láttam, vigyorgott ezerrel. :D xd Nem tudom ki Ő, de tudni akarom.. :p Leült mellém kettesen egy helyes srác, sikeresen majdnem ráestem az egyik körforgalomban. xd Alakítok mint mindig.. :'D 
Amúgy tűzriadó volt, vicces a fél iskola benn éghetett volna, mert torlódás volt az első félemeleten. Na mindegy.. :d Kiment mindenki a tornapályára, ott álldogáltunk 20 percig. Addig Toncival társalogtam jelezte, hogy október 28.-án jönnek fellépni Banára. Lacival is megdumáltam, hogy negyedesbe találkozom vele, új is lett. Következő szünetben felmentem cujOhoz, meg összefutottam Májkival. Tesin floorballoztunk. Épített környezeten unalom volt..


A többi napról nem írtam semmit.. Elfelejtettem.. Bocsi, de teljesen kimerültem a hétvégére.. :s
Amire emlékszem:
Szerdán reggel összefutottam Kikivel, meg Lacikával és Vivível. Örültem nekik, még ha csak párpercig is láttam őket.. :) Miután beértem suliba, utána kinéztem az aulába és ott voltak Májkiék szóval rögtön oda mentem hozzájuk, és végre volt suliba Kapuvári is. Meg ette a sütimet, amit Májki hozott nekem. :( Aszemét.:c ♥ Csütörtökön Fannival társalogtam buszon, party busz* végre nem a panoráma busz, hanem ami kényelmes.. Tegnap reggel összefutottam Barnabással, aztán észrevettem Balázst, dumáltunk. Már hiányol. ^^ Ja menni kellene valamikor Bábolnára.. Na majd kitalálom hogy legyen, mert már hiányoznak páran. :)

Ma délelőtt átmentem anyuékkal bevásárolni Ácsra. Jó rég voltam, hát igen.. nem járok sűrűn arra felé.. :d Volt egy srác aki végig rám vigyorgott, meg mikor szálltam be az autóba intett is. Aztán amikor mentünk el mellettük kocsival akkor is ugyan úgy vigyorgott. Hát jó.. meg jelenek valahol és már tarolok.. pedig nem voltam igazán formában.. korán volt, hajnali kilenc óra.. xd De azért vicces volt, hogy olyan aranyosan vigyorgott.. :D Na jól van én sem vagyok normális tudom.. :d


Őszi szünet előtt ECDL vizsgám lesz, első modul, Word. Egyszerű, most írtam dogát és az enyém lett a legjobb. :$ Nagy csoda, egy pont kellett volna és hibátlan.. :o:D Csak a kis kapitális betű hiányzott.. Franc.. Na mindegy. :D Matekdolgozatom hármas lett. :o Tök csoda ! Ahhoz képest, hogy kettesre számítottam. xd Ráadásul erős hármas. :D Szóval tudok.. :p
Ennyi voltam, lehet még leszek.. majd kitalálom.

xoxo.

Ajjh Lacika gyere már fel facebookra...! ._.





party busz* : jó fej sofőr, aki a legjobb zenéket hallgatja, minden kategóriában, imádom! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése