2012. október 8.

Kedvencek.. mert csak.

Kedvenc klasszikus könyv:
Miért? Mert, megragadó a lány története, amiket át él, mintha én lennék Ő.. Első olvasásra belé szerettem, mikor feltűnt a könyvespolcon, hogy nekem ez megvan igazából nagyon örültem, mert már a címét hallottam és akkor felkeltette az érdeklődésem. Imádtam olvasni, most mamám lenyúlta, mert ő is szereti.. Vissza kell szereznem. Újból elakarom kezdeni az Üvöltő szelek után, rá vagyok kattanva. Jó lenne látni a filmfeldolgozást is. Olyan valós és átélhető..

Kedvenc hónap:
Október
Img_0962red_50696a399606ee4162175d4c_large
Miért? Szülinap ésés.. ŐSZ ! Imádom évszak, imádom hónap.. :3 Tudom, igazából nem ideális számomra, mivel alapjában véve rohadtul fázós vagyok.. Én vagyok az az ember, aki 20° C-ban már fázik, takaró alatt, úgy hogy nem beteg.. Művészet.. Miért imádom? Mert : föld illat, ezerszínű fa levelek, annyira hideg van, hogy látszik a leheletem ami vicces, meleg cuccok, gyönyörű napkelték.. 

Wish:
Alice in Wonderland karkötő.. 
Rohadt jó, árat viszont nem tudok sajnos.. 
Pedig most az ilyen karkötőkbe vagyok beleesve.. :D
 Párizsos kari. 
Álom szép, ő most a legkedvencebb. Ja igen, Párizs mániában szenvedek mostanság.. 
Valaki nem akar meglepni egy ilyennel? *-*

Film, amit várok:
Breaking Dawn
Part 2
Miért? Mert végre, és sajnos lezárul a Twilight saga.. Még írjon legalább egy részt kedves Ms. Meyer.
Igazából, Cucu (Jacob Black) miatt várom főleg, de a csata részre is kíváncsi lennék. Na meg a Renesmeere. 
Novemberben jön.


xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése