2012. december 12.

12. TILAW

12.12.12.12.12. az utolsó ilyen... eggyel kevesebb hülyeség facebookon.. xd
Ennek alkalmából írtam kikaptam egy hármas informatika dogát, meg írtam egy ötös tesztet angolból. Kicsit jó vagyok, aztán leégettem a kezemet a melegszendvics sütővel.. Ki a király? :'DD
A napom szarul indult aztán valamennyit emelkedett a hangulata, aztán boldogság volt fél 3-tól. Minden király. *-*
A tegnap estéhez képest amikor sikeresen agyfaszt kaptam de olyan szinten hogy negyedóráig remegtem ahhoz képest semmi nem volt a reggeli idegesség. De a tegnap estéről nem mesélek... Ha ennyit számítok végül is, említésre sem méltó..
Alkottam kicsit tegnap, egy lilás nude alapra rajzoltam egy fehér szívet az egyik körmömre, majd megmutatom. :) Most ilyen boldogságos napok vannak. :D Holnap angol TZ.. -.- Ez kevésbé üdítő.. Meg az hogy tél van, és megfagyok.
Nem sokára december 21., világvége f*ck jeee aztán Christmas in winter holiday and New Year Eve! :D
Reggel. :$ Majd egy idő után mindenki rájön, vagy kiderül vagy akármi. Elsőnek én tudjam mi lesz belőle.. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése