2012. december 3.

3. TILAW, meg újabb Hétfő..

Ismét Hétfő, hát.. MEGFAGYTAM hatszor minimum... -.- Írtunk magyar dolgozatot, meg bementem első órára aztán nem is kellett volna, mert nem volt..  Juhéé.. De legalább elmaradt a 7.-8. órám, meg úsztam a dupla tesit. :D Holnap épített környezet dolgozat, meg történelem is.. Fhuu. -.- Délután E.Vivivel bementünk Barossra körül nézni. Aztán beültünk buszváróba még nem jöttek a buszaink. Miután lelépett bele feledkeztem a könyvembe, aztán 14.40-kor összeszedtem magam és kimentem a buszra, voltak páran már, de még senki ismerős. Valami faszi elkezdett nekem pattogni felszálláskor, aztán nem is én tolakodtam.. Szépen össze ültünk a busz hátuljába.. Előttem Zsu, Szimi, mellettem Marci, mögöttem Gergő, Noémi. xd Vivi is megérkezett az utolsó pillanatban, mellettem állt. :D Noémiék alakítottak, kiestek az egyik kanyarban. xdxd


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése