2013. január 11.

Hét.. ._.

Ez a hét hihetetlenül lefárasztott.. Az elején még energiával teli keltem fel korán reggel, aztán Szerdán volt a mélypont, mint általában. Úgy vonszoltam ki magam, de időben összeszedtem magamat. Napközben viharzottam össze-vissza, egyszerre több dolgot műveltem, pakolásztam, meg voltam veszve szinte, fel voltam gyorsulva. Igazából, szeretném megtartani azokat a szokásokat amiket bevezettem a héten és még néhányat hozzávenni. Szeretnék kicsit összeszedettebben működni, és mindent fejben tartani. Szakítani a lustasággal, és beosztani az időmet. Előtérbe helyeztem a tanulást, és a fotózást újból. Mostanában nem sokat foglalkoztam az utóbbival, pedig mások szerint tehetséges vagyok.. Ami a tanulást illeti, félév van. Egész héten délután 3-tól este 8-ig, fél 9-ig tanultam és tanultam.. ._. Ebbe még belezsúfoltam egy óra gépezést aztán irány az ágy. Pár oldalt elolvastam a Ragyog a Holdból, aztán irány álomország. Reggel anyu ébresztő óra után rögtön kiugrás az ágyból irány a fürdő, aztán öltözés, hajszerkezet alakítás, smink aztán reggeli. Amúgy utáltam is a hetet, egy rakat rossz dolog történt, vagy velem kapcsolatban vagy valamelyik ismerősömmel és én olyan vagyok, ha egy jó barátommal történik valami, azt én kicsit vagy nagyon átérzem és aggódom érte. Néha túlságosan is.. Példákat nem szívesen mondok ezekre a történésekre nem volt jó érzés megélni, meg igazság szerint az agyam úgy működik, hogy a kisebb súlyú rossz dolgokat egy-két napig tárolja, aztán kitörli. Nem jöttek jól össze a dolgok, sokat is gondolkodtam, úgy mindenen..
Pár dolgot rendeznem kell, de ehhez szükségem van valami segítőeszközre, ez egy határidőnapló lesz, amint találok olyat ami tetszik.. A szobámmal is kellene kezdeni valamit, eléggé csupasz a fal. Valami fal matrica kellene, vagy felirat csak nem találtam még mg a megfelelőt ebből sem.  Néhány kép sem ártana, sötét zöld és barna színűek főleg, azok mutatnak a falon. A ruháimat is rendezni kellene, meg a gépet is. Szegény rég lett újra telepítve és teli van felesleges dolgokkal.. Kellene valami sportot is találnom, de nincs semmi amire azt mondanám szívesen csinálnám, valahogy nem az én világom ez az egész. Majd meglátjuk mi lesz az elképzeléseimből..    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése