2013. március 28.

Rövid hét.

Le vagyok merülve. Alkotói válságban szenvedek. Jó ideje nem írtam rendszeresen. Sújtó. 
Igazából, nem történik semmi amiről betudnék számolni. Élem az életem, és várom, hogy végre ne csak a naptár szerint legyen tavasz, hanem az időjárás szerint is.. Hetek óta készülök végre átmenni Bábolnára, de valami mindig közbe jön és az időjárás se akarja.. Idén fehér Húsvétunk lesz, valaki ott fent nagyon meg van keveredve.. Én már legszívesebben balerinába járkálnék meg egy pulcsiba/farmer kabátba. Helyette még mindig a téli bakancsot veszem fel reggelente, meg a vastag kabátot.. Utálom, mikor rétegesen kell felöltözni, nem vagyok én hagyma.. -.- Ha meg nem öltözöm fel rendesen akkor megfázom. Mostanában kivagyok akadva, hogy mennyire mentőautó vagyok, én már csoki barna akarok lenni. Meg napszemüvegben mászkálni..
Kedden volt Hild-nap, az egyik előadás eléggé hosszúra és kissé szárazra sikeredett. A Makovecz-rész érdekelt úgy különösebben, a többi nem igazán. Zárásként a Richter-sulis ütősök előadása. Utána 'hosszabb úton' visszamentünk suliba, még két előadás és mehettünk haza. Azok már jobban tetszettek, főleg az első előadás. Előadások után Gerivel bent maradtam, de a franc se gondolta volna, hogy csuromvizesen megyek haza. A zoknijaimból és a hajamból csavarni lehetett a vizet, és az emberek határozottan érdekesen néztek rám a buszon. xd Hogy miért? Mivel Hétfő óta havazott a héten.. Pedig azt hittem ezt az évet is megúszom fürdetés nélkül, hát nem. xd
Szerdán tanítási nap volt.. Elég furán lett összerakva ez a hét, na mindegy. Még angol témazárót írtunk, meg informatika dolgozatot.. Nem vagyok jóba a 3. modullal.. Nekem ez az adatbázis-kezelés valahogy bonyolult..

Ja igen, SZÜNET VAN ! Ideje volt. Annak örülök, hogy nem kell korán kelni és aludhatok ameddig akarok. Minden király lenne, ha nem lenne hó..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése