2013. március 26.

be yourself.

Néha megpróbálkozom összeszedni úgy magamban, hogy még is milyen vagyok.. Többnyire befejezem az első pár gondolat után, mert vagy túlságosan elfogult vagyok, vagy többet képzelek, mint ami vagyok..
Talán amiben biztos vagyok teljesen az a 'társaságkedvelő' és a 'vidám'.. Mondjuk, ez az utóbbi az elmúlt két hétben nem látszódott, de hát oka van/volt.. Néhány barátom szerint megfelelőek rám a 'bolond', a 'megértő' és a 'dumálós'. Kaptam néhány vicces megjegyzést amik a 'fogyatékos', a 'zebra' és a 'hülye' szavakkal lett kifejezve.. Hát köszi. xd
Néhány újonnan meg ismert emberrel más hogy viselkedem mint ahogy amúgy szoktam.. Erre még nem igazán jöttem rá, hogy miért, de lehet ez a bajok forrása, hogy nem adom mindig önmagam. Alapjaimban a kezdetekben távolságtartó vagyok, ritkán még bizalmatlan is, de nyerték már el a bizalmamat olyanok is, akiket mások elítélnek valami miatt. Szerintem, mindenkinek jár egy esély, hogy megmutassa milyen is. Van hogy első pillanattól kezdve közvetlen vagyok, de van hogy elzárkózom. Igyekszem többnyire az arany középutat választani, de van hogy elbillenek valamelyik oldalra.
De mégis valahogy sokkal egyszerűbb, mikor önfeledten magamat adom, és nem játszok álarc mögé bújva..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése