2013. április 8.

Elszoktam az 5 napos hetektől..

Rég voltam megint.. Ismét teljes hetet kezdtünk, végre kimentem úszásra a messzeségbe.. Mire odaértem a cipőm szétszedte a sarkam, de legalább már nincs bedagadva a szemem.. Persze mindenki csak kinevetni tud.. Most már amúgy magamon nevetek, hogy lehettem ilyen balfasz szerencsétlen. Na mindegy, mindenki a maga bőrén tanul, vagy mi.. Megint küzdök a középfülgyulladás ellen, nincs kedvem hozzá annyira, de jó lenne kivenni egy-két nap 'kényszer' pihenőt..
Nem rég volt tavaszi szünet, most jó ideig semmi pihenés, csak a hajtás. Bár Április utolsó hetében nem lesznek angol tanáraim, mert mennek Skóciába egy csoporttal. (jó lenne menni..) Bele kellene kicsit húzni a dologba, mert a matek megint utál.. (én is őt..)
Kell egy szoknya, most már tényleg. Ruhát is néznem kellene, de előbb szoknya, a ruha ráér.. Összeszedem lassan a nyári wishlistem, bár az előzőről sem sok minden lett meg. (csóróság van emberek..) A telefon téma ismét csúszik, még ez a bénaság hajlandó működni -már amikor- addig jó lesz, csak ha nagyon muszáj akkor veszek.
I WANT GUMICUKOR.

Szünet előtt írtunk informatikából, azzal a felkiáltással adtam be, hogy örülök ha lesz kettes... Hát, ötös lett. :o Nem tudom hogy csináltam, de jó lett.. Adatbázis-kezelésről beszélek, következő modul.. Május végén. Reméljük a legjobbakat.

Hétvégén jönnek nagybátyámék, jó hétvégén lesz csak már tartanánk ott. Ez a hét nagyon sűrű lesz, egyszer nincs csak első órám és az se mostanában, holnap 8. órában még német... Úgy imádom.. (amúgy nem..) Meg felelések és dolgozatok tömkelege. Mentsetek ki.

I WANT SUMMER. 
Where are you?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése