2013. április 17.

Rövidke.

Eltűntem megint. Hétvégén nagybátyámék voltak nálunk, nagy örömömre. Legközelebb majd csak nyáron látom őket sajnos. Nem indult rosszul a hét, Hétfőn lyukas elsővel kezdtem, csak 6óránk volt. Órák után Meki bementünk egy shaket inni. Csóróság van emberek, mostanában se megyek be.. Amúgy néztem belvárosban mennyi a fagyi, megértük ezt is.. egy gombóc 190-200Ft... Annyi fagyit se fogok enni mint tavaly.. Hihetetlen hogy jégkrém olcsóbb már. Amikor 10-12 éves voltam még a legdrágább 140Ft volt, most meg 200Ft, kész vagyok. Élni nem lehet komolyan.  Na mindegy.. vagy is nem, kiakasztó..
A Kedd viszonylag gyorsan elmúlt, igaz 1-től 8.óráig voltunk bent.  Reggel Kikiztem, napközben beszéltem Sütivel, meg Geri is bejött hozzám. Imádom hogy ilyen bolond. :3
Ma ismét lyukas első, aztán dupla angol, majd magyar és most informatika. Még egy tesi meg angol. Túlélhető a mai nap mondjuk, 'csak' 7 óra.  Főleg ezzel a jó idővel, imádom, hogy már süt a nap és nem kell beöltözni. Fél hárommal irány haza, aztán napozás. I want summer now.

Legyetek jó rosszak, majd jelentkezem bővebben is. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése