2013. április 3.

Szia suli..

Az eső határozottan hangulat romboló tud lenni még korán reggel is.. A kedvem amúgy sincs az egekben, bár azt nem tudom mondani hogy nem vagyok vidám. Szóval meg lenni meg vagyok, ráadásul egyre jobban. A boldogság szünetel csak.. Épp sétáltam a buszra zuhogó esőben, azon gondolkozva hogy két nap alatt kétszer ázok el.. Hallom ahogy a madarak már énekelnek, igazi tavasz lenne, ha nem téli időjárás lenne...
Jó, mondjuk ez ilyen tél végi idő szóval reméljük már így Április elején megérkezik a tavasz..  Apró örömök a mindennapokban jól kezdődik a 'hét' szünet után. Szerda, nincs első óra, bár a tesit hanyagolnám.. Összevont órák egymás után, aztán helyettesítés. Most pedig informatika. Ma még hamar haza érek viszonylag, negyed 4-re már otthon leszek. Épp egy Supra sapkával játszadozok, Ricsié. Most azt mondjátok nem figyelek órán. Nekem már meg van ez a modul, mivel a bukottakkal gyakorol a tanárnő a vizsgára. Ez a feladat már meg is van nekem. ;3

Legyetek jók. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése