2013. május 9.

Interesting? No.

Múlthéten nem volt egyik angol tanárom sem. Skóciában voltak a csoport majdnem felével, meg a suliból pár emberrel. Összevont órák tömkelege a németesekkel, egy kisebb halom angol feladattal amit 2 nap alatt kivégeztem, 3. nap szavakat tanultam, 4.-5. unatkoztam.. Kevés volt, nem kellett magunkat megerőltetni, de még így is néhányan lefelezték ezeket is, és még csodálkoztak hogy kiakadtak ránk. Nem is értem miért... Szóval jövőhéttől keményebbre veszik a formát, ami engem igazából nem zavar. Az év végi jegyem határozott négyes ami számomra tökéletes, tisztában vagyok a képességeimmel, tudom mire vagyok képes így megfelel, az ötösnél már koccintani mennék.. :D Kezdenek kialakulni az év végi jegyeim bár egy-két dolgozatot még beígértek néhány tárgyból.
Múlthéten bántam ,hogy sehol nem futottam össze Sütivel és Bálinttal, ma megnyugtattak, jövőre is boldogítanak, ha indul az a szak amire jelentkeztek. Majd kiderül. Bálint kitalálta, minden héten küld egy témát egész nyáron és abban kell fotóznom, hogy változatos legyek.. Kíváncsi leszek mit hozok össze, majd felteszem őket ide. Gondolkodtam, hogy össze kellene vonnom  a két blogot. Ezt és a fotósat, bár mostanában nem sok újdonság van a fotóson.. Régebben aktívabb voltam, bár visszanézve rájuk nem voltak olyan tökéletesek. Már nem vagyok velük megelégedve így visszatekintve. Ráadásul a Canonka kezd haldokolni, objektív hibát jelez, amivel nagyon rám hozza a frászt. Tényleg ideje lesz annak az új gépnek.. Most már egy komolyabbat kell találnom, egy-két fokkal profibbat. A Canon képességeit -még ha nagyképűen is hangzik-, kinőttem.
A héten érettségi volt, sok helyen érettségi szünet is. Hát drága Hildünkben nem. Igazából, annyira nem volt zavaró, a buszon alig voltak és a heringjáratok 3 napra megszűntek. Ma már nem így volt, újra hatezren vannak a buszokon. Hogy miért nem volt szünetünk? Mivel, mint akkor, amikor aktuális volt már írtam, a téli szünetünk 5 nappal hosszabb volt. (Ha jól emlékszem 5 de minimum 3 az biztos.) Szóval én inkább ilyenkor bemegyek, mint télen fagyjak.. Nagyjából 4 hét van, jövőhéten 3. modul, Access. SZURKOLNI, ettől félek. Nem sok értelmét látom, de ha meg kell csinálni akkor csinálom, csak átmenjek.. :|

Kitartás emberkék, ez a hónap már nem lesz annyira erős mint a többi, de azért figyelni a jegyekre. ;D







xoxo. 

Ui: Gossip Girl 2.évad 25.rész, végre. Ideje volt, miért kell ennyit szenvedni Chuck? Álom pasi. *-* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése