2013. április 26.

Be yourself!

WARNING! ŐSZINTE, EGYÉNI VÉLEMÉNY!

Talán az emberekkel az a legnagyobb probléma, hogy mindenki más akar lenni, más, de nem önmaga. Senki sem fogadja el magát olyannak amilyen, mindig csak az újságokból ránk tekintő művészien beállított vékony, tökéletes bőrű modelleket nézik. Azzal a felkiáltással, hogy ők is ilyenek szeretnének lenni, mert hogy minél vékonyabb annál jobb.. Ez szerintem a legnagyobb hülyeség amit valaki is gondolhat.. Ha mindenki elfogadná magát olyannak amilyen, és nem akarna meg változni az életünk is talán könnyebb lenne. Csak amíg az újságok, a televízió és az internet is azt szajkózza, hogy légy minél vékonyabb, fogyókúrázz ha kell ha nem és egyebek addig ez lehetetlen. Ne a negatívumokat lássuk magunkon, hanem a pozitívumokat, még ha csekély dolgok is azok. Persze, a negatív dolgokat könnyebb észrevenni és ez a mentalitás eléggé jellemző az emberekre sajnos.. Szerintem az igazi nem tökéletes, hisz ami tökéletes az nem igazi. Légy természetes, ismerd meg önmagad, és fogadd el magad úgy ahogy vagy. Nem egyszerű, tudom. Igazából, én sem vagyok elégedett magammal, sok dolgon szívesen változtatnék, de néhányon csak az idő segíthet és ezzel tisztában vagyok. Ahhoz is idő kell, hogy megismerd önmagad és elfogadd. Türelem és akaraterő kérdése szerintem. Ha pedig az éreznéd te vagy a világ legszörnyűbb embere és mindenki hagyjon békén,  akkor fogj egy nagy bögre kakaót/teát, zárkózz be a szobádba, tekerd fel a hangerőt aztán vezesd le a feszültséget és az elkeseredettséget. Ha pedig arra vágynál ebben a helyzetben, hogy valakinek kiönthesd a lelked hívd fel a legjobb barátod/barátnőd és lelkizzetek egyet. Néha amikor egyedül akarsz lenni akkor van a legnagyobb szükséged a barátaidra..

És még valami: 'Az igazi férfiak a telt idomokat szeretik, csak a kutyák játszanak csontokkal.' 

Alapból vékony csajok ez rátok nem vonatkozik, ezt én inkább itt az agyon fogyókúrázottakra gondolok. Nem jó dolog emberek, tönkre teszitek magatokat.. Egészséges táplálkozás oké, de a koplalást azért ne..
Sportoljatok, nevessetek, éljetek! 



xoxo.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése