2013. július 28.

Bűvös 25...

Na ezen is túl vagyok, 25.000 látogató. Igaz idén nehezebben jött össze, nekem köszönhetően, hisz nem voltam friss. Sokszor nem volt kedvem, vagy épp energiám írni. Utólag, sokadszorra is sorry. A statisztikámat minden bejelentkezéskor megnézem, mert érdekel, hogy mennyire érdekellek titeket. Sajnos néha csak napi maximum 10-15 ember nézett az elmúlt hónapokban, ami az utóbbi fél évet illeti. A tavalyi évhez képest, nagyon kevés. De én tudom, hogy ez az én hibám, nem írtam naponta és volt, hogy egy hónapban volt annyi bejegyzésem, mint tavaly 1 hét alatt.. Sokáig aggasztott, úgy éreztem a 2012-es év volt a csúcspont és be kellene fejeznem, de szeretek írni, és sok emlék van itt. Miután pedig az egyik legjobb barátommal beszéltem erről a problémámról, befejeztem az aggódást és elhessegettem a kételyeimet. Mert miután kiszenvedtem neki magamat, azt mondta: 'Ha egész életedben csak 1 embert is érdekel az életed már megérte élni, mert akkor már számítasz.' És rájöttem tényleg igaza van. Szóval miatta sem adom fel, lehetek még valaki. Köszönöm nektek, hogy olvastok, még ha nem is napi 50-60 ember néz meg, de van aki rendszeresen olvas és figyelemmel követ. Nektek köszönhető ez a 25 ezer, az elmúlt évek alatt. Apró öröm számomra, hogy van akit érdekel az életem, a mindennapjaim. Remélem az elkövetkező években is olvastok, mert nem hagyom abba. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése