2013. augusztus 5.

Week vagy mi..

Az elmúlt hét sem volt különösebben érdekes néhány mozzanatot leszámítva. A Hétfő teljesen homályos azaz semmi érdekes nem történt.. Keddre szilárdan emlékszem, mivel Bonival voltunk bent Győrben beszélgetni és inspirációkat gyűjteni egymástól. Ő elkezdett mangát rajzolni, én meg tervezgetek valami történetet.. Azt hiszem el értem abba az időszakomba, amikor valami jelentőset akarok alkotni. Még vártam rá összefutottam Marcival, akit elég rég láttam -Június végén-, váltottunk pár szót végül engedtem, le ne késse a buszt. A múlthét Szerdából az maradt meg, hogy amikor fél 2-kor felkeltem, -kissé meg is lepődtem, hogy hagytak aludni-, majd lemásztam az emeletről, a tesóm már haza ért az utolsó munkanapján és anyuék sehol. Nos mamám alakított, eltört a lábfejében egy csont. A hét további részére már jobban emlékszem talán mert közelebb vannak a mai naphoz..? Hmm maybe. Múlthét Csütörtök óta bővült a család Kevinnel, tesóm barátjával egy hétre. Plusz egy tesóm van, és ketten nincsenek 14 évesek agyilag, visszafejlődnek amikor együtt vannak.. Érett elvileg 18-19 éves fiatalok, vagy mi.. Fantasztikus. A pénteki nap eseményei nem nagyon rémlenek, szóval valószínűsítem, hogy ugyanolyan unalmasan telt, mint a többi homályba vesző nap.. Szombaton tortáztunk, tesóm szülinapja volt elsején azt pótoltuk, medencéztünk is, szegény Lizi kimenekült a medencéből miattuk. A Vasárnapom pedig nem terv szerint alakult.. hát ez van. Befejeztem az SzJG-t úgy 2 órája.. Annyira nem akartam, hogy vége legyen. Teljesen bele éltem magam a történetbe.. Ha Reni bőgött akkor szinte én is, ha idegbeteg volt akkor én is, ha mérhetetlenül boldog akkor én is.. Leszámítva azt, hogy nekem nincs Cortezem, vagy Ricsim.. Imádtam, ott van a top 10-ben természetesen. 'And after all, you're my wonderwall...' Végre befejezem az Odüsszeiát, ha már elkezdtem és a 24 fejezetből (?) eljutottam a 4.fejezetig.. Ez kellett volna elsőnek elolvasnom na mindegy, néhányan még ennyit se olvastak az osztályból mint én.. Mondjuk, szinte én vagyok az egyetlen, aki könyv-mániás.. Szörnyen unalmas vagyok na meg lusta, tudom.. De megszoksz vagy meg szöksz.. ;)

xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése