2013. augusztus 8.

I wish..

Kis túlzással, de úgy érzem magam mintha a Riddickben lennénk. Csak napnyugta után lehet kimenni különben ropogósra sülsz. Jöhetne már valami vihar, én tuti kifogok állni az esőbe és ázok. Napok óta, ha a melegről volt szó azt mondogatom, hogy 'Mind meghalunk..!' Egy ideig még fogom is mondogatni úgy tűnik.  Fhuu de utálom ezt az időt.. .A teraszunkon 46° C volt (oda sütött a nap) délután 2-3 körül, ki nem teszem a lábam még süt a nap az is biztos. Plusz nem elég hogy nap közben meleg van, de még éjjel is mivel tetőtéri a szobám  és a cserepek nyomják vissza a meleget. Szóval ha szaunázni vágynál akkor gyere hozzám. Hajnali 5-kor aludtam el, 2 órára, mivel 7-kor már keltem, mert 8-ra fodrászhoz mentem. Fantasztikus érzés mikor minden melegít.. Végre felszabadult a nappaliban a kanapé így leköltözöm Csütörtökig. Addig nyugtom lesz, mert tesóm nincs itthon, utána meg csak nem lesz annyira meleg.. Remélem. 

Szép lassan végzek az Odüsszeiával, kicsit változott a véleményem. Lassan indult és kicsit kuszán -vagy én nem voltam ráhangolódva-, de most már világos az egész. Nem olyan rossz, de nem lett a kedvencem az is biztos.  Szerintem Szombaton befejezem, aztán neki kezdek a Szigeti veszedelemnek..  Az nagyon nem szimpatikus, még annyira se mint az Odüsszeia.. Valami könyv után kell néznem, kifogytam.. Mondjuk a Végzet ereklyéi 4. része megérkezhetne, mert az 5. rész már meg van és nem olvasom el előre az 5. részt.
Ha nem olvasok vagy alszok akkor filmet nézek. 1 hét alatt néztem meg 15 filmet, és még várat magára nagyjából ugyanennyi. Haha.  Jól vagyok, de hihetetlen dolgokra képes az unalom.

Utolsó hónap a nyárból, reménykedem abban, hogy lesznek még olyan napok amikor történnek izgalmas, érdekes, pozitív dolgok amik kirántanak kicsit az unalomból..


+ Újabb ötleteim vannak a falra: albumborítók, saját képek, inspiráló képek összevissza a falra. Szerintem hangulatos lenne.




Hétvégén jön a Perseidák-meteorraj, de mától már láthatóak elvétve hullócsillagok. 
Kívánni ééér! 




Csóóók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése