2013. augusztus 14.

Csillagos Hétfő

A Hétfőn hihetetlenül mozgalmas volt. Fél 9-kor keltem, irány Győr. Elsőnek szemészet, aztán Pláza. Azt hittem romlott a szemem, de nem és még mindig nem kell állandóan hordanom a szemüvegem. Utána bementünk a Plázába anyával, cujOval meg Kevinnel. Szegény Kevin csak szenvedett mellettünk. Vettem új táskát sulira, meg Hádában találtam egy fekete húzott ujjú pólót, meg egy fehér fodros toppot. Felpróbáltam egy fekete-krémszín csíkos szoknyát is. Vicces volt, mint egy porcelán baba úgy néztem ki. Benéztünk a CCC-be is, annyi jó bakancs van ott, meg magassarkú. Kell őszre bakancs.  Pizzáztunk, haza felé meg beugrottunk Lidlbe pár cuccért. Bábolnára is átmentünk hazafelé, találtam végre normális tornacipőt. Haza jöttünk, aztán gyorsan összepakoltam és irány a busz. Ismét Bábolna. Fél 9-kor elindultunk Réka mamájához és fél óra alatt tettük meg a kb. 10 perces utat tekintve, hogy nem csak ketten indultunk el, hanem volt kíséretünk. Haha. Rékánál aludtam, hullócsillagokat néztük nagyjából 2 órán át, közben zenét hallgattunk, beszélgettünk és lelkiztünk, mielőtt kifeküdtünk volna csillagokat lesni, megnéztük a Nagyfiúk 2.-t, majd miután már befejeztük a kívángatást, de még nem volt kedvünk aludni megnéztük izé.. megnéztem -mert Rékám bealudt a film közben- a Boszorkány Vadászokat.. Úgy hajnali fél 4-4 körül aludtunk el, és fél 11-kor keltünk. 11-kor indult a buszom, 10 perc múlva haza értem. Jól elfáradtam Hétfőn, tegnap elég hamar bealudtam és fél 1-ig aludtam ma.

Vészesen közeledik az az utálatos Szeptember...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése