2013. augusztus 24.

Back to school

A héten már minden javában az iskolakezdésről és az érkező őszről szól. Sok blogon olvastam már a Back to school bejegyzéseket és most én is egy ilyesmi bejegyzést szándékozok megosztani veletek. Már a múlt héten elő kapartam a tavalyi angol füzeteim, majd átnézem őket címszóval.. Azóta is ott vannak ahova letettem őket, de anya már említette hogy nem ártana átnézni a matekkal együtt. Ohh matek, nélküled könnyebb lenne az életem.. A következő tanévet vegyes érzelmekkel fogadom, tekintve hogy bejönnek a szakmai tárgyak és mellettük a kémia, a földrajz, meg a fizika, na meg a hittan és az erkölcstan vagymi, aminek semmi értelmét nem látom.. Igazából egy-két dolog még nem tiszta, mert csak hallok innen-onnan szóbeszédeket, pletykákat és van amikor teljesen ellentétes dolgokat hallok. De úgy döntöttem ezeken ráérek dühöngeni első nap és első héten.. Már megszoktam hogy mindig az én korosztályommal csesznek ki. Már elnézést.. Nem igazán vásároltunk iskolakezdésre, néhány füzetet vettünk, meg egy új válltáskát, mert az előző hátizsákom cipzárja bemondta az unalmast. Plusz anyu varrt nekem még egy óriás válltáskát, szóval lesz miben vinnem a cuccaim. Igyekszem felkészülni lélekben és agyban is a következő évre, mert az előző évben nem sok dolgom/tanulni valóm volt az angolon kívül. Már csak a munkaruha, a rajztábla, a párhuzamvonalzó és a tankönyveim hiányoznak és mindenem meg van. Az egyetlen könyv típus amit utálok mint minden normális ember. Már amennyire én normálisnak számítok. Kackac. Az autumn wishlistem is készülget, bár előre tudom, csak egy-két dolgot tudok majd kihúzni belőle, de azokra mindenképpen szükségem van. Elsőnek is egy bakancs kell őszre. Télre már van egy, és nincs szándékaim között lecserélni, de a másik bakancsom szét szakadt, ahelyett kell másik. Másodszorra egy csizma, de ez már télre. A tavalyi csizmám is felmondta a szolgálatot, igaz 2 éve meg van. Még a listámon van egy fekete vagy sötétkék blézer, és egy nagy, vastag körsál is,  meg egy kötött baglyos pulcsi. A blézert kétlem, hogy beszerzem az ősszel, szóval az eltolódik tavaszra, de a körsálat szeretném megszerezni, bár az is lehet nem kell meg vennem, mert a dédim megcsinálja nekem, vagy keresztanyu. Majd értekezem velük. A baglyos pulcsit mindenhol keresem, de nem igazán leltem rá, szóval az is kétséges, hogy meg lesz.. Ruhákon kívül szeretnék egy határidőnaplót is, de eddig ahol keresgéltem nem az én pénztárcámnak valók voltak.. Így csak az elérhetetlen tökéletest találtam meg, az elérhetőt még nem.. Amellett hogy készülődöm a suli kezdésre, igyekszem kiélvezni a nyár utolsó napjait. Ma bent voltam a szüleimmel belvárosban körülnézni, fagyizni. Elvileg terményáldás volt, ebből néhány kókadt virág csokrot, virágkompozíciót véltem felfedezni és kézműves vásár fedőnéven kitelepült néhány sátrat a Barosson, meg hangzavart. Élőzene volt, megálltál a Baross út közepén és tökéletesen csak hangzavart észlelhettél, mert az balról egy zene, jobbról másik zene szólt.. Fantasztikus volt. A főtéren bornapok van/volt, nem igazán néztünk ott körül, tekintve, hogy előbb poharat kellet volna vennünk és utána nyomorogni egy-két korty borért. Arról már nem is beszélve, hogy még nem vagyok 18. Mindegy nem is nagyon borozgatunk. Így inkább a közökben, kis utcákban sétáltunk, fagyiztunk a Bécsibe, meg körül néztünk a kézműves vásáron oda-vissza. Háromnegyed 7-kor visszamentünk a kocsihoz, aztán még bementünk a Plázába. Az Árkádba meg se kíséreltünk menni, biztos vagyok benne, hatezren voltak ott is, mert a Plázánál is alig volt parkoló.. Pizzáztunk, utána még beugrottam anyával a Cosmosba és a CCC-be. A Cosmosba nem találtam semmi jót, igaz nem sokáig voltunk bent, mert már zárni készültek háromnegyed 8-kor, CCC-be viszont találtam bakancsokat elfogadható áron, és normálisan is néznek ki, így azt hiszem ott fogok venni majd. Holnap unokahúgom születésnapját tartjuk délután, bográcsozunk, tortázunk. Következő hét végén lesz könyvosztásom, és még a nyár utolsó napján Banán Fesztivál. A következő héten végre neki ülök azoknak a füzeteknek, hogy könnyebben rázódjak vissza, és megpróbálok  nem hajnali 3-kor elaludni, meg korábban kelni. Nem lesz egyszerű, de muszáj lesz. Aztán kezdődik a halál. Addig még érkezem biztosan.
Legyetek jók, és továbbra is olvassatok. ^^




Csóóók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése