2013. július 8.

Design

Szobarendezést és díszítést tervezek úgy egy ideje. Nézelődtem sokfelé főleg weheartit-on. Sok inspiráló képet találtam, amiket alul láthattok. Van néhány ötlet, ami nagyon tetszik és eléggé egyszerűek is szerintem..
Szóval a terveim:

  • Valami inspiráló feliratot képzeltem el az ajtóm felé elsőnek. Csak a szöveget kellene kitalálni, hogy mi legyen. Disney idézetre gondoltam, az azt hiszem illene hozzám, de még nézelődőm hátha van más, ami jobban megfog.  
  • Következő ötletem egy égő sor az ágyam felé a polcokra felfüggesztve. Bár ebben nem vagyok biztos, mivel azért annyira nem olcsó egy égősor, de szerintem anyu tud ebben segíteni. Ez az ötlet még eléggé képlékeny.
  • Szeretem az emlékeimet egy helyen tartani, ezért egy csíptetős megoldásra gondoltam az ágyam felé/mellé a falra. Ott jelenleg néhány poszter van és két parafa tábla. Egy ékszertartó és egy kacatos.. A kacatoson vannak a képeim, a megtartott jegyek, meg ilyesmi apróságok ezt szeretném leszedni meg a posztereket és helyettük pár sor zsinórt tennék fel rajta csipeszekkel Erre tenném az emlékeimet.. De arra is gondoltam, hogy az égősorra csíptetném fel a képeket. Lejjebb látható a kép róla. Ennél a csíptetős megoldásnál gondoltam a függönytartó zsinórra is, ami a radiátorom felett fut. Ide is lehetne tenni a képeket, bár elég rövid a zsinór.. Még ezt is ki kell találnom. 
  • Arra is gondoltam, hogy néhány általam készített képből csinálok egy kollázst. Vagy csak simán fekete keretbe teszem őket és felakasztom a posztereim helyére. 
  • Mikor kifestettük tavaly nyáron a szobámat elég üresnek nézett ki a fal -még mindig az-, de anyuval azt beszélgettük, hogy festünk rá indamintákat, vagy falmatricát ragasztunk fel. Én a falmatricát javasoltam, nézelődtem is interneten meg bútorboltokban, hát nem valami olcsó mulatság, szóval egyenlőre ezt a tervet elvetettem.
Folyamatban van a tervezgetés. Ha nem is mindegyik ötletet, de legalább egy-kettőt szeretnék megvalósítani. Elvileg az ágyam nagyobb lesz, csak ahhoz még a tesóm ágyát kell áthozni az én szobámba az enyém mellé. A két ágyat összelehet tolni és úgy lesz egy jó nagy ágyam, ő meg kap egy újat. Addig nem is nagyon akarok neki állni a rendezkedésnek, majd csak utána.









xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése