2013. július 14.

Éjjeli értelem by én.

Napi felfedezések, kijelentések,vélemények stbstb..
  • bölcs leszek (FÁJ.)
  • Sometimes i win. Ohh yeah.
  • a mulatós még mindig nem az én műfajom. -szívesen lelőttem volna Dezsőkét a színpadról..- (ja hogy ki a rák ő? I don't know.)
  •  az apró érintések is jól tudnak esni az ember testének-lelkének. -nem félre érteni-
  • királynős integetés. csak mert. 
  • nem menő úgy tenni, mintha offon lennél, még ha ittál is valamennyit.. AKKOR SE. Don't do this.
  • i hate smoke. (mi a füst angolul?)
  • rázzad piccsaaa. nem leszel már majmabb...
  • raszta csaj kezd szimpatikus lenni.
  • SZTOJ. - by my granddad' (Rest In Peace)
  • 20 év az húsz év kérem szépen. (My parents wedding was in 1993.)
  •  I must watch The One Ranger. (I love Depp. He's my God.)
  • 'a bárányok hallgatnak mert a farkasok a menőbbek.' true. wolves 
  • 200° C kell a hajamnak, hogy egyenes maradjon egész nap. fantastisch.
  • Egy pasi legyen szőrös, akkor pasi a pasi.. (In my opinion) 

So, átmentem azt hiszem Hungrishba (Hungarian-English). De maradnék a magyarnál egyenlőre. Nem vagyok annyira biztos magamban.. Bár mondjuk, mikor vagyok én biztos magamban? Na mindegy. Lényeg a lényeg tombol a nyár. Jó ez tény. Szóval mit csinálok én, hogy nem kell hajnalok hajnalán felkelnem, bebuszoznom, végig ülnöm -általában- 6-7 néha 8 órát, aztán újra buszra szállni és haza mászni? A válasz egyszerű, SEMMIT. Alszok, eszek, elmegyek az ebédért, eszek, How I Met Your Mother-t nézek, eszek, zenét hallgatok, eszek, olvasok hajnali 2-3-ig, alszok... És így körbe-körbe.. Igazán izgalmas. Néha találok egy-két jó filmet, például a 50/50-t vagy A felhők felett 3 méterrel-t és azokkal dobom fel a napjaim, de többségében a semmitcsinálást művelem, egész jó technikával. Van néhány izgalmasabb napom, amikor például elázom Kucimmal Bábolnába, vagy amikor világjáró buszozással kimegyünk Szentivánra. Azokat a ritka napokat szeretem, akkor tényleg jó, hogy nyár van -még ha oda is ragad a seggem pardon, a fenekem/hátsó felem a bőrüléshez-.

Általános éjfélutáni megállapítás: MA van. Ez olyan mint a FA. Őrületbe kergettem a fizika tanárom tavaly. Egyik az olyan emlékeim közül, amire ha rágondolok mosolyognom kell. Hiányzik az iskola. Lőjetek le. Na jó pontosítok, az emberek hiányoznak, a társaság, a hangulat, meg az, hogy nem unatkoztam legalább addig sem.. A napi 12-13 óra unalom helyett, csak 7-8 órát ha unatkoztam, vagy kevesebbet. Mert akkor van mit csinálni (már nem mintha élvezném a könyvek felett görnyedést és a matekpéldákkal való szenvedést). Egyébként inkább ülök itthon mint tanuljak. Azért én is tinédzser vagyok, vagy mi..

Azt hiszem inkább hagylak titeket aludni, vagy is magamat.



Éjjeli Csók meg Pusziözön csak mert.

2 megjegyzés:

  1. :)
    ( a tavalyi fizikatanárod )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nahát, kellemes meglepetés. :) a FŰ kimaradt a felsorolásból... :D

      Törlés