2013. július 20.

Huge problems..

Mostanában elvesztettem az érdeklődésemet a gép iránt, nem tudom miért. Nem látom értelmét hogy egész nap itt üljek és semmit csináljak. FB-n nincs fent senki jelenleg akivel normálisan lehetne kommunikálni vagy valami, szóval csak felnézegetek néha hátha valami történik.. Jelen pillanatban is inkább az SzJG 2. részét olvasnám, hogy tovább folytathassam a sorozatot. De késztetésem volt megosztani veletek ezeket a szörnyen fontos információkat azért vagyok itt. :) Egyébként a 10 éves unokahúgomtól kértem kölcsön az SzJG-ket.. Újabb könyv-mániás. Családba marad. :D Könyvtárba is vissza kellene már vinnem az Éhezők viadala-sorozatot, de a tesóm még mindig 3. részt rágja. Nekem a 3 könyv volt 3-4 nap, ő hetek óta ül rajta. A kötelezőkkel nem haladok hónap eleje óta. A Tartuffe-öt, a Rómeó és Júliát, Antigonét és az Oidipusz királyt már kiolvastam, végigszenvedtem mert ezek a vékonyak.. Van még hátra 3 darab röpke 200-300 oldalas könyv. Amennyire érdekelt Dante Isteni színjátéka, annyira jót aludtam mellette illetve rajta.. (És még mindig nem fejeztem be.) Az Odüsszeiáról ne is beszéljünk (ezt se), plusz a Szigeti veszedelemre ránézni se merek (el se kezdtem.), pedig az még a 3 könyv közül a legvékonyabb.. Fantasztikus.  Nem az én műfajom a színmű.. De erőt kell vennem valahogy magamon valamikor, igaz év közben úgy is újra kell olvasni. Lehet addigra hagyom, még alszok rájuk rajtuk néhányat.. Alább hagyott a How I Met Your Mother-mániám is -pedig az 5. évad 20.részénél vagyok-, a Gossip Girl-lel sem haladtam, mondjuk azzal már Június óta.. Nem találok normális oldalt, ahol mindegyik részt megtudom nézni.. Micsoda dilemmák..

If I drink alcohol I'm alcoholic, if I drink fanta, am I fantastic? Hahaha. 


Heti felfedezések:

  1.  Nem áll jól a kockaköröm. Maradok az oválisnál és a lekerekítettnél. 'Csak' 1 órát szenvedtem azzal, hogy kockából lekerekítettet csináljak, és még el se rontottam. Ráadásul a festés is szép lett. Tiszta csoda.. xd Büszke vagyok magamra.. Haha. 
  2. 380 ft két gombóc fagyi a belvárosban. Mi ez már?
  3.  A lila balerinám még mindig töri a lábam, de én akkor is hordani akarom. (2éve vettem 2x ha rajtam volt..) 
  4.  Jól áll a kalap. (megtaláltam tesóm szürke-rózsaszín csíkos kalapját.)




Na jó, kicsit nagyon csajos bejegyzés lett ez most azt hiszem. 'Hatalmas' problémákkal, mondjuk én örülök, hogy csak ilyen semmi dolgokra van időm és ezekkel foglalkozom. Addig se valami nagyobb problémán rágom magam.. Azt hiszem jelenleg visszatért az írókám, meglátjuk meddig leszek ennyire aktív..


Pussz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése