2013. július 18.

Meeting in Thursday

Azt figyelembe véve, hogy reggel fél 6-kor aludtam el, mivel 4-ig képtelen voltam elaludni, utána meg túl világos volt (így csak takaróval a fejemen tudtam végre elaludni), fél délkor szépen felkeltem anyáék kiabálására, hogy van ebéd. Ezt egy álmos val nyugtáztam, aztán visszadőltem aludni, végül délben lemásztam az emeletről. Ettem, aztán elkezdtem volna olvasni, mire anyu kiküldött babot fejteni. Hurrá. Néha nem szeretem, hogy kertünk van.. ._. Fél 2-re csak elfogyott az összes hálisten, így egy fél órára bezárkóztam a fürdőbe. Anya egész nap sütött Kevin szülinapjára. Hagytam kibontakozni, inkább készülődtem. Negyed 4-kor elindultam, 4-re bent voltam Győrbe, szökőnél találkoztam a csajokkal, aztán irány a belváros. Mivel fagyizhatnékom volt elindultunk a kedvenc helyemre. Fannival mi fagyiztunk a többiek jégkását ittak. Széchényi téren leültünk, aztán Lilebe kerestünk Bognárnak sarut. Én legyökereztem a platformok előtt szóval nem sok segítséget nyújthattam, így visszagondolva. Némelyik cipő kiverte a biztosítékot, a csicsásságával, de volt néhány viselhető, és jól kinéző. Muszáj volt próbálgatnom cipőket, nem bírtam ki, hogy ne, olyan brutálisan néztek ki. Pofátlan voltam, na. Csak 15-17 centivel voltam magasabb, vicces volt. Bognár talált sarut, én kiéltem magam, mehettünk tovább. Megcéloztuk a szokásos helyet -Meki- miután összetűzésbe kerültem a WC-s nénivel, leültünk az egyik boxba beszélgetni. Fél 6-ig, hatig voltam bent a csajokkal, utána találkoztam keresztanyuval, elkísértük a barátnőjét a vonatra, aztán beiktattunk egy boltot -egy Mars csokival töltöttem fel a boldogsághormon készleteim, mellé egy egreses-fekete ribizlis Emotion lett az áldozatunk-, aztán irány a kocsi. Beértük a buszt -amivel haza jöttem volna- Bőnyön. Még 1 órán át beszélgettünk szúnyogot etettünk, aztán elköszöntünk. A napomat megkoronáztam egy sajtkrémes-parizeres-majonézes szendviccsel. Éljen az egészséges életmód! 



xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése