2013. július 24.

Not so interesting day.

Így július végén már kiakaszt hogy semmi barna színem nincs. Na jó, nem vagyok hófehérke meg mentőautó, de elnézve másokat a színem elszomorítóan nem napbarnított. Inkább krém barna van egyáltalán ilyen?.. Jó ehhez hozzátartozik az is, hogy az idén nyáron strand közelében nem jártam.. Leszámítva keresztanyuék medencéjét.. Ma is itt voltam megtalálható, ugyanúgy mint tegnap. A medencében fetrengtünk cujOval a felfújhatós izéken és próbálkoztunk még valami színhez jutni. Kevés sikerrel, bár nem tudom mit vártunk 1 óra alatt.. Azért ahol az órám volt ott egy-két árnyalattal világosabb a bőröm, kisebb sikerélménynek könyveltem el.. Fantasztikus. Este felé bevonultunk unokahúgom szobájába és olvastunk. Érdekes tudom, de ami miatt meg említem azok a reakciók, mert igazán viccesek voltak, amikor benéztek a szobába, hogy mégis mit csinálunk ilyen csendben. Nem mintha állandóan ölnénk egymást, de vannak olyan pillanataink is néha. Haha. Kimásztunk néha a konyhába dinnyét, rántott cukkinit vagy fagyit enni. Vagy egyszerre mindet, ja, és még volt főtt kukorica is. Kackac. 
Szent Johanna Gimi (későbbiekben SzJG) lázban égek. Ja igen, ez egy könyv. De szerintem már csömörötök van a könyvekből, megértem így inkább nem is folytatom tovább. 
Inkább más. Találtam egy tag-et, amit elég bőven kifejtettem, de még nem döntöttem el, hogy feltegyem-e. Még meg kell álmodnom, hogy felakarom-e tenni.. Hmm..


Csóközön.
  

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése